EN EKSTREMT VIKTIG BESKJED!!!!!

Ikke i bruk

Forumet er livet
Last edited:
Ikke la dyr sitte i bilen heller

Noen ganger er det til og med for varmt for oss voksne

Og en annen beskjed :p

Se nøye før dere dømmer folk... Dette fikk jeg kjeft for av en forbipasserende i dag.... Det er stor åpning i kalesjen pluss at vogna er helt åpen... Dette er andre gangen jeg har opplevd dette... Vedkommende trakk seg kjapt tilbake etter å ha sett på vogna en gang til. Så mitt tips, tenk litt før dere kjefter på noen, er ikke sikkert ting er slik det der ut ved første øyekast.

ImageUploadedByBV Forum1464892471.041585.jpg

Se nøye før dere dømmer folk... Dette fikk jeg kjeft for av en forbipasserende i dag.... Det er stor åpning i kalesjen pluss at vogna er helt åpen... Dette er andre gangen jeg har opplevd dette... Vedkommende trakk seg kjapt tilbake etter å ha sett på vogna en gang til. Så mitt tips, tenk litt før dere kjefter på noen, er ikke sikkert ting er slik det der ut ved første øyekast.

Vis vedlegget 180401

Skjønner du syntes det var kjipt å få kjeft. Men snu det litt, så flott at folk bryr seg om ditt barns ved og vel :)

Skjønner du syntes det var kjipt å få kjeft. Men snu det litt, så flott at folk bryr seg om ditt barns ved og vel :)

Mener å ha snakket med deg on dette før og du forklarte så funt hvordan man kan gå frem i en slik situasjon.... Rimelig sikker på det ikke var deg jeg møtte, for hu her var direkte ufin :(

Mener å ha snakket med deg on dette før og du forklarte så funt hvordan man kan gå frem i en slik situasjon.... Rimelig sikker på det ikke var deg jeg møtte, for hu her var direkte ufin :(

Og det er stooooooor forskjell på å være frekk/besserwisser/ufin og det å være bekymret :happy:

Å være ufin er ikke noe greit. Det koster lite å ta ting i en hyggelig tone. Ja, stemmer jeg har skrevet om dette før ;)

Om jeg må inn på butikken i fem minutter så står vinduene åpne til hunden. Men ikke når det er sol vel og merke! Kun som idag, gråvær og litt solgløtt innimellom.

Burde være unødvendig å si fra om slikt! men desverre slik at veldig mange ser ute burde verken ha hund eller barn :s

Vis vedlegget 180401

Helt ærlig så syns jeg faktisk ikke at det der ser bra ut i det hele tatt. Er det vindstille så hindrer det teppet ekstremt mye av sirkulasjonen uansett, selv om det er lufting i kalesjen og du bare dekker halve åpningen.

Leser du i brosjyrer så står det at selv delvis tildekking kan gi fare for krybbedød og oppheting.

Kjøp heller en solparasoll som du monterer på vognen.

Jeg syns man skal reagere på all tildekking av barnevogner uansett, for det er og forblir feil å gjøre det og man lærer opp andre som ikke er bevist at det jo er ok.

Back
Topp