En ekstra gjest i huset kanskje?

LaMona

Forumet er livet
Jeg ble litt skeptisk her om dagen...
Satt på gulvet sammen med William, Pernille så barnetv. Plutselig ser hun mot oss og:

Pernille: "mamma, det står en mann ved deg! Han ser nesten ut som oss!"

Mamma'n veldig, veldig skeptisk..............

Gikk ett par, tre minutter hun satt og så litt dit denne mannen sto så kom det; "han er død nå!"

Hun er glad i å tulle masse, men da pleier hun å fnise og styre på. Denne gangen var hun helt rolig og vanlig, ikke redd men veldig seriøs! [&:] IIIIK!

ORIGINAL: Isilra

Ja ikke sant! Jeg som er mørkredd og husredd fra før....

INGEN ting være redd for..
Når hun er så rolig når hun sier slik føler hun  seg ikke truet..Og da er det null stress..
Dette får bli en tråd for de som tror på slikt.. men ja
Det sies jo at småbarn ser slikt.. Og de fleste vokser det fra seg, de som ikke gjør det er jo da.. eh.. medium aktig sak.. :p
Men jeg ville ikke stresset med det.. Er nok bare en som var innom å sa hei..
Gjør deg ingenting :)

Barn ser jo slike ting og så lenge hun ikke blir skremt så er det ikke noe å stresse over. Det viktigste er å ikke la din redsel smitt over på ungen men fortelle at det er greit og ikke farlig om hun ser slikt.

Nå er jo jeg veldig åpen og interessert for slikt da og synes alt slikt er kjempe spennende! [:D]

Ekkelt[:o]

Det var nok bare en som skulle se at alt er bra.
Men vis dere føler at det er plagsomt så si:kan dere være så snill "gå".og at dere ikke liker at de er på besøk.se om det hjelper.

Eller spørre om det er noe dere kan hjelpe de med.[;)]
jeg tror på sånt og synes det er spennede.

Spennende syns jeg. Iallefall når hu var så rolig. Da var nok det bare en snill mann som var på besøk  [;)]
Verre hvis hu hadde vært redd.

Synes sånt er veldig ekkelt jeg [8|]
Da hadde jeg virkelig fått frysninger tror jeg ! Men som alle sier, hun var jo ikke redd, så..

Store her har en som hun prater med i speilet, som hun har navn på og hele pakka.
Er jo garrantert bare speilbildet hun prater med da, men [:D]

Spooky
Jeg ville ha blitt kjempe redd[:o]

Er ikke redd at det skal komme noen å drepe oss i søvne eller skade oss, men syns det er litt creepy ja! Det var tydelig at hvis det var noe/noen der, så virket de snille på henne- kan hende det var oldefaren.. Han døde mange år før sambo ble født, så kan hende han stikker innom avogtil [;)] bor i leiligheta som kona hans, farmora til sambo, bodde i (og hun er her, det er jeg overbevist om! Tror hun passer veldig på ungene [:)])

Jeg elsker slikt og syntes det er SÅ spennende.. 

ORIGINAL: ing_ping

INGEN ting være redd for..
Når hun er så rolig når hun sier slik føler hun  seg ikke truet..Og da er det null stress..
Dette får bli en tråd for de som tror på slikt.. men ja
Det sies jo at småbarn ser slikt.. Og de fleste vokser det fra seg, de som ikke gjør det er jo da.. eh.. medium aktig sak.. :p
Men jeg ville ikke stresset med det.. Er nok bare en som var innom å sa hei..
Gjør deg ingenting :)

Må signere denne jeg [:)]

store snuppa vår så ting da hun var liten...skummlemannen og skravledama...hun har pekt de ut på bilde og alt....
men det siste halveåret tror jeg hun rett og slett har begynt å miste evnen...for hun nevner de ikke lenger og hun sover sammenhengende hver natt....
de sier at rundt 5-7 års alder blir evnen borte og hun er 6 år nå...

men det hender tobias ler og vinker og følger med ett eller annet i den andre stua vår... så kan hende han plukker opp noe...
og så har vi fått inn en rar lyd på babycallen når han sover på soverommet....
kan hende det er derfor han er mye våken på natta...

og så har vi en sånn fisherprice stall (little people) som knegger av seg selv enda den er slått av og den står også i den andre stua....
den var stille hver dag helt til klokka passerte 23 på kvelden og vi var på vei til å legge osv osv da begynte den og knegge hvert 4 min helt til 01.30-02.00 på natta så blei det stille igjen...

dette startet rett etter at bestefaren til sambo døde i april...så kan være han som tuller litt med oss for han var en skøyer[:D]
nå har jeg bært det ned i kjelleren for jeg orket ikke høre mer knegging på natterstidene...

wææææ såå ekkelt da[:'(] hadde blitt redd eg. Eg trur på at det finnes meir mellom himmel å jord enn me vett om.

Back
Topp