En eggleder..

PrøverLykkeNr3

Forelsket i forumet
Januarlykke 2020
Lurer på om det er flere her inne med bare en eggleder? Jeg måtte operere bort ene egglederen min i sommer, samt halve eggstokken på venstre side :(
Har tidligere blitt lett gravid, men gjennomgått flere SA. Og lurer egentlig bare på, hvor lang tid dere andre med en eggleder brukte på og bli gravide igjen?
 
En av mine aller nærmeste ble gravid allerede ved første mulighet :love017 De hoppet av i svingen også faktisk.
 
En av mine aller nærmeste ble gravid allerede ved første mulighet :love017 De hoppet av i svingen også faktisk.
Uuh, lovende:happy: jeg ble gravid på første PP etter uttak av P-stav etter operasjonene, men det holdt desverre ikke :confused: veldig engstelig for om det skal ta laang tid og bli gravid, da jeg lett får sammenvoksninger i underlivet, og frykter og må ta den andre egglederen også etter hvert:oops:
 
Det er mange som mister en eggleder pga exu. Det reduserer fertiliteten noe, men det finnes faktisk eksempler (i forskningen, ikke bare i rykteform) på at man kan bli gravid selv om man bare har én eggstok på den ene siden og en eggleder på den andre. Har du eggstokk og eggleder på samme side skal du ha god sjanse annenhver måned, i hvert fall!
 
Uuh, lovende:happy: jeg ble gravid på første PP etter uttak av P-stav etter operasjonene, men det holdt desverre ikke :confused: veldig engstelig for om det skal ta laang tid og bli gravid, da jeg lett får sammenvoksninger i underlivet, og frykter og må ta den andre egglederen også etter hvert:oops:
Det skjønner jeg veldig godt :sorry: Krysser fingrene for at det går bra neste gang :Heartred
 
Back
Topp