En dråpe blod i do!

roxyy

Flørter med forumet
Første gang jeg er gravid, og merker jeg er redd for å være glad og glede meg.... Vil ikke glede meg for mye så skjer det en SA.

Var på do i sted og når jeg tørket meg var det lyst, rosa-ish på papiret.... Er dette normalt? Skal jeg kontakte lege? Ringe til legevakt..?
 
Om det e en SA e det ikke noe å gjøre uansett. Så ringe legen er å få samme beskjed som regel :/ Men i MANGE svangerskap i begynnelsen så blør man litt eller mye. Og kan til og med blø i 9 måna ;)
 
Jeg så for meg at SA er mer blodig og smertefult..? Her var det snakk om litt rosa farge på papiret..?
 
Jeg så for meg at SA er mer blodig og smertefult..? Her var det snakk om litt rosa farge på papiret..?
Er jo veldig sensitivt der nede og alt strekkes så er ikke uvanlig med litt rosa i ny og ned . Så lenge du ikke har smerter eller mye friskt blod
 
Blod betyr ikke sa. Jeg fossblødde i uke 11. Gikk bra, fikk tvillinger. :D
 
Første gang jeg er gravid, og merker jeg er redd for å være glad og glede meg.... Vil ikke glede meg for mye så skjer det en SA.

Var på do i sted og når jeg tørket meg var det lyst, rosa-ish på papiret.... Er dette normalt? Skal jeg kontakte lege? Ringe til legevakt..?
Jeg bekymrer meg også for dette, hva er egentlig de sikre tegn på sa?
 
Det er helt vanlig med småblødninger, det er vanligvis ikke noe å bekymre seg for. Hvis det faktisk er en SA, vil det blø ganske kraftig, mye friskt blod, og du får nok vondt.

Hvis det bare var en gang og det har stoppet, er det ikke noe å bekymre seg for.

Hvis du fortsetter å blø og det ikke stopper, kan du ta kontakt med legen din. De kan ta en blodprøve for å sjekke HCG-nivået ditt hvis du er bekymret.
 
Tusen takk for svar! Har falt litt mer til ro nå :) men tør enda ikke å se på baby ting.. ;s
 
Dessverre var det en spontanabort. Mensenlignende blødninger startet i går, og i dag "falt den ut".
Lykke til folkens! :))
 
Uff, så trist:( Håper den sitter snart igjen!! Lykke til!
 
Uff, så trist :-( Håper det klaffer fort igjen! Klem
 
Back
Topp