En del friskt blod...

F-40425073

Flørter med forumet
Kjente at det var vondt i slutten av samleie. Går på do etterpå, og så renner det en blob med friskt blod. Jeg er i uke 10, og har ikke hatt noen tegn til blødning tidligere, så ja, det var litt skremmende. Toppa seg for meg når kjæresten reagerer med "åja", nårjeg roper det. Ringer legevakta bare for å orientere og roe meg ned, også begynner kjæresten å le. Han sa etterpå jeg hadde lagt på at jordmor jo sa jeg kunne begynne å blø, og at dette er ingenting. Ensomt når han både latterliggjør og bagatelliserer mine reaksjoner. Legevakta sa jeg skulle ringe opp igjen dersom smertene økte.

...blør litt ennå. Kjæresten kyssa meg noen ekstra ganger da jeg gråt i telefonen til venninna. Det er visst alt han har av reaksjon og støtte. Off, sa han visst også. Grynt

Krysser fingrene for at det bare er en uskyldig blødning og at det gir seg snart!
Jeg skjønner godt at du blir redd :Heartred har selv hatt en blødning i dette svangerskapet, men det ga seg heldigvis etterhvert. Til slutt så jeg jo at det totalt var en ganske liten mengde selv om jeg ble redd der og da ;)

Krysser fingrene for at det bare er en uskyldig blødning og at det gir seg snart!
Jeg skjønner godt at du blir redd :Heartred har selv hatt en blødning i dette svangerskapet, men det ga seg heldigvis etterhvert. Til slutt så jeg jo at det totalt var en ganske liten mengde selv om jeg ble redd der og da ;)
Takk for støtten! Blør ennå, bestiller time i dag. Går sikkert bra, men ekkelt likevel:)

Uff det er ikke reaksjonen man ønsker nei. Jeg har hatt både gode og dårlige blødninger i svangerskapet som har endt i abort, men også en gutt på snart 2 år så fint at du fikk bestilt deg time for å sjekke det ut :) Krysser fingrene for at det er uskyldig!

forstår bekymringene! Hjelper ikke på hvordan samboeren din reagerer heller, men kanskje det er sånn han reagerer? Husker når jeg blødde en del under samleie, samboer ble veldig bekymret og da ble jeg litt sånn knisete fordi jeg prøvde å bevare roen. Innerst inne ble jeg skikkelig stressa!

Jeg blødde mye sist svangerskap, mest fordi morkaken lå foran livmorshalsen og skjøre slimhinner. Kunne blø av alt og ingenting, det gikk bra!
Denne gangen blør jeg ingenting, har morkaka helt på toppen og blir nesten bekymret fordi jeg ikke blør, haha.

Lykke til i dag, regner med det er uskyldig men håper du får det bedre etterpå hvertfall!

Ringte jordmor, hun sa jeg kunne komme på ultralyd for å sjekke at alt var ok. Jordmor sa det var veldig uvanlig at det var så mye aktivitet allerede i uke ti. Den hoppa og sprella rundt kontinuerlig. Kult å se. Travel unge, sikkert ADHD (som er kjappere enn ADSL). Kjæresten har fri denne uka, men syntes det var altfor stress å bli med. Mannfolk!

Ringte jordmor, hun sa jeg kunne komme på ultralyd for å sjekke at alt var ok. Jordmor sa det var veldig uvanlig at det var så mye aktivitet allerede i uke ti. Den hoppa og sprella rundt kontinuerlig. Kult å se. Travel unge, sikkert ADHD (som er kjappere enn ADSL). Kjæresten har fri denne uka, men syntes det var altfor stress å bli med. Mannfolk!
Godt å høre at alt står bra til.
Ikke greit at kjæresten reagerer slik

Så bra!!! Da er alt bra ❤

Stress å bli med å se barnet på ultralyd?? Det er jo såå stas.
Hadde blitt så skuffet

Så bra at det gikk fint! Det er så kjedelig å stresse sånn

Back
Topp