En deilig følelse :)

_tonjemor_

Andre møte med forumet
Nå begynner det endelig å synke inn at jeg er gravid, til tross for veldig lite symptomer. Tidligere denne uken var jeg hos lege på første kontroll, bare 6 uker på vei. Der bekreftet de graviditeten min, og det var godt når noen andre fortalte meg det. Jeg har allerede fått time til ordinær ultralyd i slutten av januar, og skal på tidlig UL 4 desember for å se at alt er bra.Det er en god tanke at vi skal bli en liten familie om en stund.
Foreløpig er det bare meg og samboeren som vet om det, tenker å fortelle det til familien etter tidlig UL.
Derfor er det befriende å kunne få utløp for gleden og forventningene mine her :-)

Ønsker dere alle en strålende god søndag :)

Gratulerer så mye :) Gleder meg til første legetime, skal bli så deilig å få det bekreftet :)

Gratulerer !!!

ja jeg gldere meg stor til første legetime jeg også.. som blir om en uke.. da jeg skal på ferie i usa om noen uker..
vil at noen andre også sier til meg at jeg er gravid... da vi ikke har fortalt det til noen enda :)

Gratulerer! :) Jeg gleder meg også til å få det bekreftet ordentlig, forrige gang var den utenfor livmor, så er redd for at det skal være sånn igjen nå. Skal på tidlig UL for å se at den faktisk ligger i livmoren. Jeg tør ikke tenke/håpe så mye før det... Heldigvis vet jeg av mange som har hatt det samme som meg, og det har gått helt fint etterpå :) Får tenke positivt, det vil helst gå godt :)

GRATULERER MED SPIRA

Ja det hjelper å få det bekreftet hos legen :)
Lykke til med svangerskapet :)

Back
Topp