• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

"En dag på overtid"

Linni

Forumet er livet
VIP
I dag er det en stor dag [:D]
Jeg er kommet en dag lenger i svangerskapet en jeg gjorde med min sønn.
Andre går max 2 uker på overtid mens for meg blir det 12-14 uker [:D]
Ser fram til vær dag som går nå [:D]

Håper ventetiden ikke blir fpr lang da Linni [:D] (om jeg forstod deg rett)

Lykke til i alle fall...

sender en go klem din vei [:D]

Kathrine

Lykke til!!!

Ha ha ha nei håper ikke det [:D]
Men skal bli godt for vær dag som går og hun forblir inni der [;)]

hehe... så moro da [:D]
Får satse på at denne holder seg inne til han virkelig skal ut [:)]

Så bra!
Lykke til videre! [:)]

hehe...da skjønte jeg hva du mente [8|]

*fniiis*

Kathrine

Gratulerer Linni!!

Denne gangen holder huleboeren seg der inne til the bitter end, skal du se. Tenk om du sitter på overtid og er skikkelig oppgitt fordi du vil ha ungen ut??!!

Neida, ville bare si lykke til jeg. Kjekt for deg at h*n holder seg der inne.

Kos deg framover!!

Klem, M

He he he monicabebe [:D]
Skal se det ja alle blir leie til slutt. Men jeg kan få henne før termin for jeg har invilga keisersnitt og at de setter fødslen i gang. har ikke bestemt meg enda om jeg vil bli satt i gang for noen sier det er jæ.... vont [;)]

He he he [:D] Er det jeg vil ha som smertlindring og baddekar. Får ikke de i ryggen siden jeg har tatto [:-]
Jeg har keisersnitt siden jeg låg så lenge med o.m og har helt panikken etter det men har så lyst å prøve igjen for legene er ikke veldig glade å ta keisersnitte.
Så jeg fikk tilbud om at jeg kunne få en jordmor som jeg like veldig godt og at de satte i gang fødslen sånn jeg viste når det ville skje om det kunne hjelp meg. Når de gjør begge de tinga gjør de det ca en uke før termin.
Har du blitt satt i gang???

Nei skal inn den 8 desember på jornalskrivning så da skal jeg ha bestemt meg om jeg vil ha de ene eller andre eller tredje [:D]
Greit når man kan ha så mangen valg. Keisersnitte blir siste utvei tar jeg det denne gangen og finne ut jeg vil ha nr 3 så må jeg ha det da og får aldri føde da.
Så sier alle at du kommer deg mye raskere. Alle dere her inne som har fødd dere lever jo og har klart det skal vel jeg og gjør det [:D]

Back
Topp