En dag nærmere...

Lykkemor

Blir kjent med forumet
God morgen alle sammen.
Ikke noe spennende i natt heller. Nå er vi 8 dager over. ja ja... en dag nærmere samme hva.

Men er det noen som vet hvordan vi kan endre min side... vi som har gått over altså? Det står jo at - barnet ditt er nå en uke gammelt... Det er det slettes meg ikke[:@] Det er ikke et minutt gammelt en gang! Jeg må le litt også... overtidsfrustrert som jeg er...[:D] Hisser meg opp vet dere---men er det noen som vet?

Kanskje det er i dag det skjer?
Ellers blir det flere brød og boller i fryseren. Ser ut som Jettemoren og jeg har samme tidsfordriv...[;)]

Ellers går jeg utrolig masse tur for å få tiden til å gå! Det stikker enormt der nede når jeg går,men det skal visst være bra. Så jeg går på![8D]

Ha en fin dag! Håper vi ikke har mulighet for å være her inne i morgen[:)]

Lykkemor

Uff kan ikke være noe gøy å gå å vente slik, men ganske snart MÅ det jo skje noe.

Ønsker deg lykke til når den tid kommer, å det er sikkert fortere en du tror [;)]

Klem fra kathrine

Boller til den store gullmedalje.. vet ikke hvor mange kilo melø svigers har hatt med seg fra jobben.. (jobber på møllerens) Han er like stor i øynene hver gang jeg har bedt om mer.. [:D]

Jaja Lykkemor.. Vi er her i dag igjen.. ikke noe nytt??
Jeg og har kjent på sånn stikking når jeg går.. og i går hadde jeg endel stikking bak i ryggen.. men det gikk over etterhvert..

kjære gud, kan ikke du bare få oss igang snart????[:o][:(][8D]

Får mest stikkinger og smerter når eg har vært på do.....[:'(] noen andre som har det slik?? Får bare skikkelig maseri ett par ganger om dagen dei siste dagen....skjer liksom ingenting meir.....[:'(] Korleis er det for dåke andre????

Hei hei..

Er her desverre idag eg og...

Må si eg syns dere er flinke Jettemor og Lykkemor som baker og står i....

Eg kunne jo gjerne bakt eg og ,men med all frustrasjon og sinne mitt så hadde det nok blitt noen flatklemte boller..he he

SPYR SNART.....

Hei Jettemoren og dere andre

Nei... ikke noe nytt herfra. Det stikker og stikker, men som du også sier - det går over. Kan det ikke bare bli regelmessig, skikkelig vondt??? [&:] Skal prøve å huske det jeg akkurat sa når det virkelig setter igang... det er denne smerta du har venta så voldsomt på[:D]
Men den må virkelig bare komme - for nå VIL jeg se og bli kjent med lille vennen der inne!!![:)] Det får gjøre så vondt det bare vil!

Er det for tidlig å begynne på julekakene?? [:D]

Lykkemor

bare til å sette igang med julebaksten..he he

Husk meg som bakte kakemenn i sommer[:D]

ORIGINAL: Lykkemor

Men er det noen som vet hvordan vi kan endre min side... vi som har gått over altså? Det står jo at - barnet ditt er nå en uke gammelt... Det er det slettes meg ikke[:@] Det er ikke et minutt gammelt en gang! Jeg må le litt også... overtidsfrustrert som jeg er...[:D] Hisser meg opp vet dere---men er det noen som vet?

For å endre går du inn på min side, og velger der endre profil.

ORIGINAL: TUTTO

ORIGINAL: Lykkemor

For å endre går du inn på min side, og velger der endre profil.

Og så endrer du bare termindatoen tror jeg... [:D]

Back
Topp