en dag med "bare" et barn

Twinmom83

Glad i forumet
i dag bestemte jeg og sambo oss for å ha hver våres gutt og finne på ting,for så å bytte på etter formiddagen.
jammen var det rart å bare ha ansvar for bare en unge![:D]
jeg tok den ene og gikk en rusletur med ham,var ute på plenen og plukka bringebær og kosa oss,det var skikkelig kos,og så så avslappende!! det hadde aldri gått hvis jeg skulle hatt begge to alene,da springer de bare i hver sin retning og er bare stress,men nå var det bare fred og ro[:)]
og sambo tok med sin gutt på handletur,endelig kunne han fylle opp vogna i fred og ro uten at den andre sto oppi vogna og kasta ut ting[;)]
hvis jeg noen gang får en unge til,så blir det jo IKKE noe stress!![:D]bare kos jo![:D]

Så koselig at dere har litt kvalitetstid med hver av dem [:)]
De trenger nok og være litt alene med hver av dere, så jeg regner med at de storkoste seg begge to [:D]
Det er nok en helt annen verden for dere og ha bare en unge ja, når dere er vant til to som finner på ting og går i hver sin retning. Tar av meg hatten for dere jeg assa, for jeg må ærlig innrømme at en er MYE innimellom [8D]

Så deilig.
Kan tenke meg at det var godt for de små også. Å ha hele mamma eller pappa sin oppmerksomhet helt for seg selv [:D]

Haha!! Skjønner at vi med bare en ikke skal klage så mye over hvor travelt det er for tiden...[8|][:D]

Back
Topp