En dag igjeeeeen!!!

Juni16

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Herreguuuud jeg er så spent på OUL at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg! Både på hvordan det går med den lille nå, om alt er bra, ikke minst bare å få se den lille der inne igjen. Men også det å få vite kjønn, noe jeg håper inderlig jeg får, for jeg kan ikke tøye denne nysgjerrigheten noe lengere! Tenk at jeg da forhåpentligvis får vite hvem det er jeg skal være mamma til for resten av mitt liv. Verden er virkelig ikke helt normal! Det er en helt forskrudd tanke, og jeg er grensesprengende spent!!! Hurra for at det skal skje alt i morgen tidlig!!! :-D

Jeg har forresten en veldig sterk følelse av at jeg bærer en gutt og har følt det veldig sterkt hele veien, og det tror faktisk alle andre at jeg gjør også, så det skal bli veldig spennende å se om jeg og alle andre har rett eller ei. Er av en eller annen grunn ganske sikker. Så sikker som det er mulig å være uten å vite selvsagt :-)

Det blir spennende. Jeg og gikk og gledet meg sånn over oul. Klarte ikke tenke annet. Så du må oppdatere om hvordan det har gått i morgen:)

Det blir spennende ja :-) jeg var kjempenervøs for at noe skulle være galt for OUL, men alt gikk jo strålende :-) Får se om det blir en liten gutt på deg også da, er jo knapt jenter her i oktobergruppa :P

Det er jo ikke lenge til ;)!!!!!

det er ikke lenge til :)
blir kjempe spennende, masse lykke til :)

Jeg skal også i morgen, gleder meg til endelig å se den lille!
Spent på om alt er bra og at gullet er friskt :)

Så spennende!! Lykke til!!

Lykke til masse:) Jeg skal også imorgen og er veldig spent, gleder meg masse samtidig som jeg gruer meg også litt:) Har vært på tidlig ul da så alt bra ut hvertfall.

Back
Topp