En dag er det vår tur! Endelig ble det vår tur ❤️

Gratulerer så mye med spiren, kjære du :love017 :smiley-bounce012 :cool05:gen014:dance008:dance011:dance018:happy093:love017:talk017:love7:Heartblue:Heartred:Heartpink Veldig, veldig glad på dine vegne❤️
 
Så fine tester!
 
Huff, en dag preget av mye bekymringer.
Små blør litt etter innsett av lutinus, er nok bare den som gjør at det er en liten blødning, ellers ville vel testen vært svakere eller holdt seg helt lik?

Uansett så bekymrer det meg. Masse. Klarer ikke tenke på annet, flyr på do hele tiden fordi jeg tror jeg kjenner det kommer mer. Men det er fortsatt bare lys rosa/ brunt på papiret.
Det svir nedentil, muligens fått soppinfeksjon av pillene..
Etter litt råd fra noen flotte assistert damer, så sender jeg Porsgrunn en melding i morgen for å høre. Evt ta en blodprøve hos legen bare for å roe meg ned.

Jeg synes liksom at symptomene er svakere, og det murrer litt i magen. Dette kan jo være tilfeldig også.
Jeg skulle så ønske jeg var så naiv, fikk en positiv test og tenkte ikke mer på det. :bag:

Dumme blødning som skal ødelegge. Testene stiger jo fint, men jeg klarer ikke tro på de likevel. Jeg VET jo det er vanlig å blø tidlig i svangerskapet. Men skulle ønske jeg slapp det.
Jeg vil jo bare være lykkelig gravid :Heartred

ikke har jeg tester i hus heller, så jeg må vente til litt utover dagen for å ta en test i morgen…
Akk, så slitsomt.
 
Håper blødningene er uskyldige, men skjønner så godt at de skaper bekymring :Heartred Høres lurt ut med en telefon til Porsgrunn og kanskje en hcgmåling. Håper alt er i orden med spiren :Heartred
 
Håper blødningene er uskyldige, men skjønner så godt at de skaper bekymring :Heartred Høres lurt ut med en telefon til Porsgrunn og kanskje en hcgmåling. Håper alt er i orden med spiren :Heartred
Jeg også. Er ikke noe gøy å få en blødning samtidig som man føler symptomene forsvinner. Hadde jeg hatt tester kunne jeg testet litt. Men det har jeg ikke :( Skal kjøpe etterpå. Men det føles ut som en evighet til :Heartred
 
Jeg også. Er ikke noe gøy å få en blødning samtidig som man føler symptomene forsvinner. Hadde jeg hatt tester kunne jeg testet litt. Men det har jeg ikke :( Skal kjøpe etterpå. Men det føles ut som en evighet til :Heartred
Huff, nei, det er virkelig ikke noe særlig. Føler med deg :Heartred Så greit at du får kjøpt noen flere tester etterpå, krysser alt jeg har for fine tester :smiley-angelic001
 
14 dpo (4+0) :flower

Har ikke fått tatt en test enda da jeg ikke eier noen tester. Skal kjøpes senere i dag.
Kan melde om at kvalmen er tilbake. Så det er et godt tegn. :Heartred
Fysj! Det er lite stas å plukke hundedritt som gravid ass :hilarious: Håper ingen så meg.

En av mange milepæler krysset av! Spennende. Jeg håper så testen er sterkere etterpå!
  • 4+0 [X]
  • 5+0 [ ]
  • TUL [ ]
ingen tegn til tanta hvertfall :Heartbigred
 
Mine symptomer forsvant også helt rundt ikm, men kom tilbake - og mye sterkere litt ut i uke 5. Gikk fint det :happy:
 
Dagens tester! 4+0:flower

Fortsatt gravid! :Heartred

IMG_3518.jpeg
IMG_3521.jpeg


Håper de er sterke nok :Heartbigred
 
Jeg har enda ikke sett en så sterk test som den du har i dag, men fikk 2-3 på digital da :Heartred
Men digital er det viktigste :Heartred Det er jo så komisk, jeg ser andre med kanskje litt svakere tester enn meg og tenker ja, herregud. Dette blir det baby av! Så er jeg såå redd mine egne :Heartred
 
Kjempe fine tester og absolutt sterke nok❤️
 
Back
Topp