En dag er det vår tur! Endelig ble det vår tur ❤️

12 dpo (3+5) :flower

Sinnsykt å ikke bare skrive dpo. :nailbiting:

For jeg er fortsatt gravid! Altså. Tenk det da. :Heartred
Jeg hadde aldri i min villeste fantasi at dette skulle gå på første forsøk. Jeg er så glad jeg kan spre min solskinnshistorie for de som står i samme skoene jeg har.
Hvor alt virker håpløst, hvor man egentlig har gitt opp. Og hvertfall på egenhånd.
Ivf prosessen for min del, var bare et nytt håp :Heartred
Og det viste seg å være akkurat det jeg trengte. Bare ved å skrive det så triller tårene!
Jeg håper så at lille klamrer seg fast :Heartbigred

Symptomer
  • Puppene er større og får daglig bare mer og mer blodårer.
  • Kvalme, den er der. Går i bølger, og da brekker jeg meg. Er ikke så lett å skjule på jobben :bag:
  • Hodepine, den er veldig voldsom. Prøver å ta Paracet. Det hjelper noe.
  • Fryser og fryser
  • Murring i livmoren, ikke som en mensen murring. Men det trykker/stråler eller noe sann. Noe skjer i livmoren.
  • Luktesans

Milepæler
Har ikke tenkt så mye på dette, og ikke så langt frem. Men vi starter med noen!
  • 4+0 [ ]
  • 5+0 [ ]
  • TUL [ ]
Testene
Testene stiger fint, de er sterkere på kvelden. Og det har jeg sett er veldig vanlig! Gleder meg til å få 2-3 på digital!

IMG_3506.jpeg

Hvis den skal dobles etter 48 timer, tror jeg testene ser fine ut! :Heartbigred
 
Last edited:
Huff atter igjen en bitteliten blødning. Altså, den er så liten at jeg ville vanligvis ikke tenke på det. 2 dagen det skjer noen timer etter 2 pille lutinus er satt inn.
Garantert slimhinnen som blir litt sår av denne pinnen og pilla :nailbiting:
Men jeg bekymrer meg jo, selvfølgelig!
Bare bekymringer i dagboken min om dagen :hilarious:

Jeg er usedvanlig takknemlig og glad for lille spire :Heartbigred Og tenk, jeg skal bli mamma.
 
Huff atter igjen en bitteliten blødning. Altså, den er så liten at jeg ville vanligvis ikke tenke på det. 2 dagen det skjer noen timer etter 2 pille lutinus er satt inn.
Garantert slimhinnen som blir litt sår av denne pinnen og pilla :nailbiting:
Men jeg bekymrer meg jo, selvfølgelig!
Bare bekymringer i dagboken min om dagen :hilarious:

Jeg er usedvanlig takknemlig og glad for lille spire :Heartbigred Og tenk, jeg skal bli mamma.

Setter du inn stikkpillen selv eller bruker du den applikatoren som følger med?
Slimhinnene er definitivt mer skjøre nå og skal ikke stort til :shy: når før du første ul?❤️
 
Setter du inn stikkpillen selv eller bruker du den applikatoren som følger med?
Slimhinnene er definitivt mer skjøre nå og skal ikke stort til :shy: når før du første ul?❤️
Jeg bruker den pinnen, føler jeg får pilla lenger opp da. Men er nok den som skraper litt kanskje, for er jo så vidt det er en blødning. Kan jo egentlig ikke kalle det for det. Var bittelitt rosa først, så ble det lysebrunt. :bag:
Første ul var 5 uker etter transfer hvis gravid leste jeg i går :love7
 
Jeg bruker den pinnen, føler jeg får pilla lenger opp da. Men er nok den som skraper litt kanskje, for er jo så vidt det er en blødning. Kan jo egentlig ikke kalle det for det. Var bittelitt rosa først, så ble det lysebrunt. :bag:
Første ul var 5 uker etter transfer hvis gravid leste jeg i går :love7

Ja, for den skal man nemlig ikke bruke når man er gravid! Så slutt med det nå :shy: jeg brukte aldri den med lutinus og fikk den langt nok inn uansett, så kke bekymre deg for det! Og det kan nok være årsaken ja ❤️
Spennende, det blir ikke så lenge til?:D
 
Ja, for den skal man nemlig ikke bruke når man er gravid! Så slutt med det nå :shy: jeg brukte aldri den med lutinus og fikk den langt nok inn uansett, så kke bekymre deg for det! Og det kan nok være årsaken ja ❤️
Spennende, det blir ikke så lenge til?:D
Ååh :bag: Hahah! Jeg leste aldri vedlegget jeg. Bare huska hva sykepleier sa :hilarious:
Da slutta jeg med den. Takk:Heartbigred
Nei, er jo ikke det da faktisk. :Heartred Det blir vel allerede i slutten av mnd starten av neste :talk017
 
Ååh :bag: Hahah! Jeg leste aldri vedlegget jeg. Bare huska hva sykepleier sa :hilarious:
Da slutta jeg med den. Takk:Heartbigred
Nei, er jo ikke det da faktisk. :Heartred Det blir vel allerede i slutten av mnd starten av neste :talk017

Så bra, da er det nok grunnen til at du har hatt litt brunlig utflod for det tåler ikke stort nå :shy:
Screenshot_20231105_102939_Samsung Internet.jpg


Åhhh, telle ned nå og håpe dagene flyr til en får se lille bamsemumsen ❤️
 
Back
Topp