En dag er det vår tur! Endelig ble det vår tur ❤️

Hahahaha! Helt håpløst. Jeg står nå i skrivende stund inne på en toalett på jobb med boka mi og en ny test :hilarious: Det er jo helt sinnsykt. De på jobben må jo tro jeg er gal blitt!!

Hahahaha, jeg digger det! :hilarious:
 
Du er graviiid.. :love017 man blir litt koko som gravid, men sånn er det bare
 
Okei! Nå skal jeg roe meg ned da. Testen er faktisk litt sterkere enn i går :Heartred
IMG_3498.jpeg
 
Oi hurra, her har det skjedd mye! Gratulerer så mye med livets første positive test :talk017
Vet hvor uvirkelig det føles etter så lang tid. Du er gravid, og skal bli mamma! :woot:
 
Jehuuuu gratulerer så masse med den gode nyheten!! :woot: :Heartred:smiley-bounce012 Blir spennende å følge med fremover i svangerskapet! Jeg har en skikkelig god følelse på at dette blir baby:Heartred
 
Jeg har blitt helt tullerusk, gal, sinnsyk..
Alt er jo så skremmende! Og jeg klarer ikke tro det. Jeg klarer ikke skjønne at jeg er gravid.
Skulle selvfølgelig få bittelitt brunt i utfloden i kveld. Gikk direkte inn i nå kommer mensen modus!

(Jeg er jo veldig inneforstått med at lutinus også kan gi små blødninger. Dette var jo altså ikke blod. Men gammelt blod, eller noe.. )

Kastet meg rundt, tisser i en kopp, og testen, den er jo sterkere igjen den. Puster litt lettet ut! :bag::nailbiting:
IMG_3504.jpeg


Huff. Jeg er blitt gal!
 
Jeg har blitt helt tullerusk, gal, sinnsyk..
Alt er jo så skremmende! Og jeg klarer ikke tro det. Jeg klarer ikke skjønne at jeg er gravid.
Skulle selvfølgelig få bittelitt brunt i utfloden i kveld. Gikk direkte inn i nå kommer mensen modus!

(Jeg er jo veldig inneforstått med at lutinus også kan gi små blødninger. Dette var jo altså ikke blod. Men gammelt blod, eller noe.. )

Kastet meg rundt, tisser i en kopp, og testen, den er jo sterkere igjen den. Puster litt lettet ut! :bag::nailbiting:
Vis vedlegget 418516

Huff. Jeg er blitt gal!

Det er skikkelig tøft å være nygravid, men ingenting er mer betryggende enn stigende tester ❤️❤️❤️
 
Så godt at testen var sterkere nå :Heartred Ikke alltid like lett i starten av svangerskapet, men godt du fikk en så fin test når du trengte det :Heartred
 
Back
Topp