En dag er det vår tur! Endelig ble det vår tur ❤️

Dagen før

I dag er det dagen før selve innsett. Eller, planlagt innsett.
Hvis de ringer meg i morgen på dagen så er det ingen egg som har overlevd. Hvis noen har overlevd så skal vi bare møte opp.
Gud, jeg får helt vondt i magen!

Selv merker jeg at jeg sliter med å sette meg inn i andre sin hverdag og problemer. Dette er egentlig veldig rart, for jeg har en veldig dårlig egenskap av å sette alle andre foran meg selv. Men de siste dagene kjenner jeg at jeg har ikke overskudd til å bry meg om andre.
Det er en veldig rar følelse! Jeg har egentlig ikke orket til å svare eller bry meg. Litt sann likegyldig til det meste. Unntatt eggene mine som nå ligger på et laboratorium i Porsgrunn en plass. :hilarious:

Gud, så rart alt føles. Men det går seg nok til utover uken tenker jeg :Heartred

Har fortsatt endel vondt eller ubehag i eggstokkene. Jeg er så oppblåst. Har så mye luft i magen at det knyter seg i tarmene mine. Er også litt forstoppet. Kan dette være progesteron?

Også må jeg si, de vaginaltablettene… Bedre enn sprøyter, men Guri så mye klin og ekkel følelse.

Jeg måtte le litt i dag tidlig når jeg stod opp. Jeg sover aldri med noe på, hater å ha på truse når jeg sover. Og siden lutinus (vaginaltabletten) ligger oppi der, og jeg ligger på siden så renner det liksom ikke ut. Men i natt skjedde det noe som gjorde at jeg måtte ut å hjelpe hunden min. Så jeg har jo vandret frem og tilbake i natt, vasket gulv og ordnet helt naken uten en tanke i mitt hode. Det som møtte meg i dag tidlig er hvite prikker i hele huset som da er tabletten som har rent ut mens jeg gikk rundt :hilarious::hilarious:
Er det mulig. Må kanskje prøve å sove med truse fremover :hilarious: fjeset til mannen når han spurte: hva er det og jeg svarte var ganske så gøy.

Har vært helt innafor med 3 dagers sykemelding kjenner jeg. :Heartred
 
Dette blir såååå spennende!! Masse masse lykke til I morgen, gleder meg til update, hpper dere får flere på frys også ❤️
Og enig, lutinus er noe gris, definitivt lurt med truse m/innlegg hele døgnet :hilarious:
 
Dette blir såååå spennende!! Masse masse lykke til I morgen, gleder meg til update, hpper dere får flere på frys også ❤️
Og enig, lutinus er noe gris, definitivt lurt med truse m/innlegg hele døgnet :hilarious:
Ja. Håper jeg også! Hadde vært deilig å vist at noen lå på frys liksom :love7

Haha. Ja! Men selv med truseinnlegg om dagen så synes jeg det er grusomt. Kjenner når det plutselig kommer noe ut :hilarious: usj for et gris. Men hvis det kan hjelpe så kjør på, dytter i meg det meste jeg nå altså :hilarious:
 
Ja. Håper jeg også! Hadde vært deilig å vist at noen lå på frys liksom :love7

Haha. Ja! Men selv med truseinnlegg om dagen så synes jeg det er grusomt. Kjenner når det plutselig kommer noe ut :hilarious: usj for et gris. Men hvis det kan hjelpe så kjør på, dytter i meg det meste jeg nå altså :hilarious:

Krysser alle fingre ❤️❤️

Ja, har fått cyclogest nå istedenfor lutinus, så mye mindre gris!! Kanskje spørre om du kan bytte til det, er progesteron begge deler :shy:
 
Håper dere får innsett imorgen og gode nyheter om eggene :Heartred

Oi, såpass med gris fra dem ja? Det hørtes både komisk og irriterende ut :happy8 Får håpe de hjelper odt og er verdt bryet :)
 
Håper dere får innsett imorgen og gode nyheter om eggene :Heartred

Oi, såpass med gris fra dem ja? Det hørtes både komisk og irriterende ut :happy8 Får håpe de hjelper odt og er verdt bryet :)
Ja. Blit hvertfall innsett! Så får jeg høre mer etterpå om hvordan det står til med de :bag:

Ja. Fryktelig grisete. Helt håpløst. Men altså som du sier, hvis de er verdt bryet så går det fint :hilarious:
 
Masse lykke til- snart ruger du på en liten eskimoblasto :gen014 :Heartred :smiley-angelic001 :smiley-angelic001:smiley-bounce012:chicken:❤️
 
Åh? Kanskje jeg kan høre om det da. Jeg blir jo helt sår av det griset her! :hilarious:
Takk! :Heartred

Ja, brukte det med dattera mi. Og betydelig mindre nå med cyclogest altså så verdt å høre :hilarious:
 
Ligger noen dager etter deg i løypa og synes det er superspennende å følge med her. Håper det gikk bra idag:)
 
Håper alt gikk bra idag og at du ruger :Heartred
 
Back
Topp