En dag er det vår tur! Endelig ble det vår tur ❤️

Jeg hadde bare en ultralyd, men mener de var sånn 11-12mm, de største, den onsdagen. Jeg stimulerte videre, tok gonalpeptyl lørdagen og hadde uttak (med totalfrys pga antallet) på mandagen (i 2020). Så kan ikke forstå at det skal bli noe lengre for deg :)
Nei. Det jeg tenker også. Jeg hadde flest på 13mm, totalt 7 tror jeg. Så en på 15 og en på 16.
så regner vel egentlig med at det blir uttak på mandag ja! Veldig spennende :bag:
 
Første ultralyd.

Hadde 7 folikker fra 10-13 mm på h. Side og 9 folikker fra 10-16 på v. Side. Slimhinne på 11mm. Ny gyn undersøkelse på fredag. Skal stimulere noen dager til, men gyn sa det var bra så :love7
Ååh, så spennende! Når blir det uttak om det ser bra ut på fredag?
 
Nei. Det jeg tenker også. Jeg hadde flest på 13mm, totalt 7 tror jeg. Så en på 15 og en på 16.
så regner vel egentlig med at det blir uttak på mandag ja! Veldig spennende :bag:

Herlig! Greit å få vite tidlig på fredag i så fall. Må jo kjøpe inn mer medisiner :p
 
Så spennende :excited001 Endelig blir det bebis:Heartpink:Heartblue Blir veldig spennende å følge med på deg framover❤️❤️❤️
 
Hvordan gikk det?❤️
 
Ultralyd nr 2

Det var altså 9 ledende folikker som trolig vil være riktig størrelse på mandag.
Siste menopur er satt i dag. :happy:
Nå er det bare Fyremadel i morgen igjen, og ovitrelle på kvelden, før det da blir uttak på mandag!

Reisen så langt:

Jeg kan si at jeg er fornøyd med kommunikasjonen med Porsgrunn gjennom app. De svarer relativt fort og gir mer den informasjonen jeg trenger. :Heartred På forsamtale opplevde jeg sykepleiere og leger som imøtekommende og hyggelige, med et glimt i øyet.

Medisiner:
Sprøytene har gått greit. Menopur har jeg i all hovedsak satt selv. Fyremadel har jeg derimot slitt litt med. Men har klart å sette denne selv også, da ingen var der for å hjelpe. Jeg synes den gjør vondt, rett og slett.
Ikke opplevd noen særlig med bivirkninger utenom vanvittig stort ubehag i eggstokkene (noe som sikkert ikke er så rart) og øm på injeksjonstedet. På dag 3 med Fyremadel opplevde jeg kanskje den tydeligste bivirkningen- kvalme. Noe så vanvittig. :bag:
Er også veldig oppblåst, føler meg som en ballong.

Da gjenstår det det viktigste av alt, uttak og innsett.
:talk017
 
Det gikk veldig bra. Ventet på tlf fra Porsgrunn nå :Heartred Regnet med ca 9 folikker. Så mest sannsynlig så blir det uttak på mandag:happy:

Åååh, det er så spennende- satser på egguttak på mandag :love7 :gen014:love017
 
Back
Topp