En cyste sprakk..

2jenterog1til?

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
på tirsdag. Det var så vondt ! Etter en del tid hos fastlegen min, som forøvrig trodde det kun var luftsmerter(!), ble jeg sendt på gyn for å sjekke om det ikke var svangerskap utenfor livmoren. Oppe på gyn fikk jeg konstantert at det antagelig var en cyste som hadde sprukket. (Og at han trodde han så et hjerte som banket hos fosteret) :) Legen så hvor vondt jeg hadde det og la meg direkte inn hvor jeg fikk smertestillende. MEn paracet hjalp ikke! Så fikk heldigvis sterkere saker, men jeg fikk ikke spise i tilfelle jeg måtte opereres, bare drypp. På kvelden blødde jeg litt og var sikker på at jeg hadde en SA :( Etter 1 1/2 døgn på sykehuset fikk jeg i meg litt mat og drikke og fikk dra hjem. MEn hadde ikke lyst på mat lenger, og det var vondt å spise. Idag, fredag, har jeg enda litt vondt og veldig mye luft. Skal på kontroll om en uke for å sjekke at det var en cyste som sprakk, og om fosteret enda lever.
Flere som har opplevd lignende?

Uff, det hørtes ikke godt ut! Bra du kom deg til gyn og at han trodde han så et bankende hjerte, da er faren for å miste mye mindre!;)
Håper du blir bedre fort!!!

*klem*

takk for det.. :)

Hørtes ikke ut som noen god opplevelse Sender over en god klem og krysser fingrene for at alt er bra!

Nei, det var ikke en god opplevelse.. håper jeg ikke får oppleve det igjen.
1 uke til sjekk og det føles leeeeeeeenge til..

Håper uka går fort og at alt er bra med den lille. Klem

Back
Topp