En byrde av mine skuldre

Monica82

Flørter med forumet
Skjønner ikke hvorfor jeg kvidde meg sånn, hvorfor jeg var så nervøs at kaffen skvatt rundt da jeg stod på kontoret til sjefen og fortalte at jeg er gravid. Hun er (og har alltid vært) den snilleste og greieste sjefen på jord.
Var så befriende å bare si det.. Så nå slipper jeg å tenke på det, hun fikser resten når den tid kommer

Så deilig da, jeg gruer meg som bare det til å fortelle det! Med første mann fikk jeg en reaksjon som jeg absloutt ikke hadde forventet. Så nå som jeg har blitt gravid igjen før jeg er ferdig med denne permisjonen så kjenner jeg at jeg gruer meg noe voldsomt ;-)

Så deilig å ha fortalt det så slipper man å tenke mer på det! :)

Så deilig :)

Fortalte til sjefen i dag også, hu syns det var gøy, men kommenterte at det blir veldig tett mellom vesla og spira :-P

Så deilig! :)
Går selv å gruer meg. Men må jo gjøre det nå.

jeg har også fortalt det :) Jeg har vært åpen hele veien om at vi ønsket oss to tette, så det kom heldigvis ikke som noe sjokk for henne :)

Jeg gjorde det samme igår! Var helt skjelven da jeg gikk inn på kontoret hennes :P Det er virkelig en lettelse å få sagt det :P :D

Så deilig da, jeg gruer meg som bare det til å fortelle det! Med første mann fikk jeg en reaksjon som jeg absloutt ikke hadde forventet. Så nå som jeg har blitt gravid igjen før jeg er ferdig med denne permisjonen så kjenner jeg at jeg gruer meg noe voldsomt ;-)

Uff :( Sånn skal det jo ikke være :(
Jeg var drit nervøs men kunne ikke svare på hvorfor når min mann spurte meg om hvorfor jeg var det.. Så det var bare å hoppe i det. Visste at hun ikke kom til å bli sur eller kjefte for det har de faktisk ingenting med men var det selv om

Uff :( Sånn skal det jo ikke være :(
Jeg var drit nervøs men kunne ikke svare på hvorfor når min mann spurte meg om hvorfor jeg var det.. Så det var bare å hoppe i det. Visste at hun ikke kom til å bli sur eller kjefte for det har de faktisk ingenting med men var det selv om
Nei, det har jo gjort med redd for å fortelle ting til henne... så blir spennende å se hvordan ho tar det denne ganga ;-)

Jeg fortalte også sjefen min det på onsdag. Føler meg 20 kg lettere. Jeg var 3 man på et halvt år som forteller at jeg er gravid, og i tillegg har jeg alt ansvaret i butikken jeg jobber i, så gruet meg fryktelig. Han tok det mye bedre enn jeg forventet (tok det ikke så bra med de andre) så veldig fornøyd :-)

Fortalte det til begge mine sjefer veldig tidlig. Men de har også visst at vi har slitt veldig og de ble glad på mine vegne. Det beste jeg kunne gjøre tilbake var å fortelle dem det tidlig så det bli lettere å erstatte meg.

Back
Topp