En bok dere må lese...

louisesanabere

Betatt av forumet
Idas dans heter boken og er skrevet av mammaen til en venninde av meg ..
den handler om lillesøsteren ida som får leukemi.. den er bare så utrolig godt skrevet..

ER DEN Å FÅ KJØPT I BOKHANDELEN DA??

den er i bokhandelen og på nettet... helt utrolig flott bok som beviser hva en mor vil gjøre for sitt barn.. om familien osv,, alle gleder de klarte og få frem..

ORIGINAL: louis

Idas dans heter boken og er skrevet av mammaen til en venninde av meg ..
den handler om lillesøsteren ida som får leukemi.. den er bare så utrolig godt skrevet..

Signerer den!!! Jeg leste den boka på noen få timer- klarte ikke å legge den fra meg. Utrolig familie!!

[:(] EG HAR EI VENNINNE SOM LIGG PÅ SYKEHUSET NO MED LEUKEMI...DET ER FORFERDELIG TRAGISK[:(] EG HAR IKKJE SETT HO PÅ LENGE, FOR HO BUR UTANFOR BERGEN, OG LIGG PÅ HAUKELAND..EG VILLE BESØKE HO NO( SIDA EG ER I BERGEN NO )
MEN FÅR IKKJE TAK I HO, OG VEIT HO ER VELDIG SJUK, OG AT FAMILIEN ER DER..SÅ EG ER REDD FOR Å TRENGE MEG PÅ..[&o]

HVOR FINNER JEG DEN PÅ NETTET?
HVA HETER DEN??

har sett mye av dette på nært hold og må si jeg ble imponert av deres styrke men alt har sin pris..

Boken heter IDA`S DANS.. OG BOKKLUBBEN SELGER DEN PÅ NETTET

Det tror jeg så gjerne..

Jeg anbefaler å ha god tid når dere leser boka- jeg hadde sykt vondt i hodet etter at jeg var ferdig med den fordi jeg grein så mye...Samboeren min ble helt forskrekka- han fant meg på badet med tårene sprutende og snørret rennende [:D]

Back
Topp