En "Bli kjent" Skravletråd

Frisøren min trodde at jeg plutselig hadde blitt kjempeflink til å ta hårkurer:) Men det fine håret hadde en annen forklaring - det er noen positive virkninger av de hormonene også!
 
Frisøren min trodde at jeg plutselig hadde blitt kjempeflink til å ta hårkurer:) Men det fine håret hadde en annen forklaring - det er noen positive virkninger av de hormonene også!
Heldig du er da! Her er håret blitt kjempetørt og helt ille, får ikke gjort noe med det!
 
Pssst... Primark finnes ikke kun i UK - desverre ikke i Paris men.. ;)

Skjermbilde 2012-12-20 kl. 08.52.44.png
 
Jeg tror magen mine gjorde et BYKS (hvis man skriver det sånn ^^) i går kveld og i natt. Hadde sånn trykk i magen i hele går kveld (var fin jul fordet altså!) og i dag tidlig var plutselig magen mye større ^^ går det an?
 
Jeg tror magen mine gjorde et BYKS (hvis man skriver det sånn ^^) i går kveld og i natt. Hadde sånn trykk i magen i hele går kveld (var fin jul fordet altså!) og i dag tidlig var plutselig magen mye større ^^ går det an?
tror det fort kan gå litt i rykk og napp. Selv følte jeg omgås magen ble større fra i går, men det er sikkert pga at jeg er så sykt mett;)
 
*også:)
 
tror det fort kan gå litt i rykk og napp. Selv følte jeg omgås magen ble større fra i går, men det er sikkert pga at jeg er så sykt mett;)

Haha ja jeg ser poenget ^^ hehe :D Jeg var jo også ganske så mett, men føler liksom at den fortsatt var stor på morgenen i dag, og da burde jo maten ha sunket :p
 
Pssst... Primark finnes ikke kun i UK - desverre ikke i Paris men.. ;)

Vis vedlegget 953

Hehe så snill du er som finner svar! Takk :D her i paris har alt vært stengt i dag, så vi har vært på hotellet, spist god mat og planlagt de kommende dagene nøye! Håper jeg ikke får låsning, da rekker vi ikke gjennom alt! Hurra for trådløst nett på hotellet! Google maps har vært til stor hjelp! Så langt elsker vi paris alle sammen, min kjære, jeg og lille Axel i magen :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum
 
Jeg er blitt en stooooor hval føler jeg selv! På tide å finne frem magebildet fra første graviditet for å sammenligne :p
 
Jeg er blitt en stooooor hval føler jeg selv! På tide å finne frem magebildet fra første graviditet for å sammenligne :p
Enig.. Magen vokser som bare det :D men er jo herlig at det ikke er noen tvil om at jeg er gravid iallefall :) men er nok endel større enn sist ja :p


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Jeg er blitt en stooooor hval føler jeg selv! På tide å finne frem magebildet fra første graviditet for å sammenligne :p

Haha så gøy at man kan sammenligne med forrige graviditet! Jeg gleder meg til jeg kan gjøre det!
Jeg føler forresten at jeg også har vokst mye i det siste!
 
I dag har jeg fått min første råmelk-lekkasje :p

Er det vanlig å ha melk sånn nå? Aldri opplevd dette før jeg.. Og skal jeg liksom bruke ammeinnlegg allerede? ^^

I tillegg så tror jeg gutten allerede har lært seg å sparke meg i ribbeina, kan det være mulig? Satt ganske henkslete i bilen i dag så de nederse ribbeina var nok ganske langt nede i magen.. Jeg skvatt i hvertfall veldig!
 
Slenger meg med nå jeg :) Har vært travle tider i det siste.. Har vært i London på kjærestetur før jul, var maaaaaange timer forsinket fly hjem, var hjemme halv seks julemorgen, 2 timer søvn den natten.. Også rett til julefeiring med masse middager ellers også i romjulen.. Puh* Er det lov å glede seg litt til den vanlige hverdagen igjen? :p Attpåtil en storebror på 15 mnd som har vært sur pga tenner.. Og en rutine som har falt helt ut etter noen sene kvelder. Utrolig hvor vandeyr de små er :)

Ang råmelk.. Ja, det er veldig vanlig å få det så tidlig.. Jeg fikk også det veldig tidlig forrige svangerskap :)

Håper dere alle har hatt en fin jul <3 Og godt nyttår :-D
 
Hørtes slitsomt ut LykkeligeLinn! Men London og kjærestetur kan man ikke egentlig klage på ^^ og nei det er ikke lov å ønske seg hverdag når man har ferie :O feeeerie <3

Men da skal jeg ikke bekymre meg for puppen som lekker ^^
 
Nå sitter jeg og mini i sofaen og koser (slash diskuterer når vi kan finne frem keyboardet hun fikk til jul når pappaen fortsatt sover søtt) og ser på Madagaskar, venter på at pappaen skal stå opp. etterpå skal jeg på trening, før det blir en rolig nyttårsfeiring med de to yndlingspersonene mine;)

håper dere får en fin feiring alle sammen med litt kjærstetid;)
 
Hørtes slitsomt ut LykkeligeLinn! Men London og kjærestetur kan man ikke egentlig klage på ^^ og nei det er ikke lov å ønske seg hverdag når man har ferie :O feeeerie <3

Men da skal jeg ikke bekymre meg for puppen som lekker ^^


Er hjemmeværende jeg, så har i grunnen ferie året rundt :p Ellers hadde jeg nok ikke lengtet litt til hverdagen igjen :p
 
Back
Topp