En "Bli kjent" Skravletråd

Bare ikke sats på Riga som babyshoppe by. Var der i høst og fant ingen barnebutikker...


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Æsj.. Haha! Krysser fingrene for at de har noe lignende i Paris :) skal jo dit i romjulen :-D

Det er bra man får shoppet litt! Da håper vi det er litt barneklær der som er billig :D
Bare ikke sats på Riga som babyshoppe by. Var der i høst og fant ingen barnebutikker...
Unnskyld meg Snufla, men det er det rareste jeg har hørt? :O
 
Bare ikke sats på Riga som babyshoppe by. Var der i høst og fant ingen barnebutikker...


Sent from my iPad using Tapatalk HD

Huh, så synd! har hørt så mye bra om Riga! Rart de ikke har godt synlige barnebutikker..
 
Det er bra man får shoppet litt! Da håper vi det er litt barneklær der som er billig :D

Unnskyld meg Snufla, men det er det rareste jeg har hørt? :O
Ikke vet jeg, men vi var der med jobben en helg og alle vi damene trålet byen både til oss selv og barna våre. Fant masse fint til meg selv, men såg ikke snurten av noe barneaktig.. Mulig vi var helt på bærtur, men ble ingen gaver til jenta mi.


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Men bortsett fra mangel på barneting så anbefaler jeg byen. Var fantastisk mat, spa og shopping for oss voksne. Vi hadde bare en helg med jobben, men vil gjerne tilbake og ha litt bedre tid :)


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Men bortsett fra mangel på barneting så anbefaler jeg byen. Var fantastisk mat, spa og shopping for oss voksne. Vi hadde bare en helg med jobben, men vil gjerne tilbake og ha litt bedre tid :)
Høres bra ut! men, for å være helt blåst... hvilket land er Riga i? ^^ Mange storbyer jeg har lyst til å dra til som jeg enda ikke har vært i. Sånn som Tallin f.eks, Amsterdam! :)
 
Høres bra ut! men, for å være helt blåst... hvilket land er Riga i? ^^ Mange storbyer jeg har lyst til å dra til som jeg enda ikke har vært i. Sånn som Tallin f.eks, Amsterdam! :)
Riga ligger i Latvia. Har også vært i Tallinn også en kjempeby å reise til. Bra shopping og relativt billig. Vi var der før vi fikk barn så la ikke merke til hvordan barneutvalget var der ;)


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Riga ligger i Latvia. Har også vært i Tallinn også en kjempeby å reise til. Bra shopping og relativt billig. Vi var der før vi fikk barn så la ikke merke til hvordan barneutvalget var der ;)

Latvia ja! Nei der er jeg ikke kjent. Men har hørt om Riga da, men bare aldri fått meg til å vite hvor det er ^^
Tallin høres veldig bra ut, og det er billig å reise dit også! Har så mange reisemål på lista ^^
Men det første som venter er faktisk Tyrkiatur når jeg er i persmisjon! Med meg, mamma og babyen <3 Bestefar har nemlig lelighet der!
 
Nei, det er så mye rart folk trenger :p haha. Så jeg føler liksom jeg må kjøpe alt for å være på den sikre siden ^^
Vi kjøpte inn sånne klorevotter sist gang, men brukte de en gang, tror jeg... Og det var da det var sånn bittelitt kaldt ute enda, på våren :p
 
Vi kjøpte inn sånne klorevotter sist gang, men brukte de en gang, tror jeg... Og det var da det var sånn bittelitt kaldt ute enda, på våren :p

skjønner. men se på de da:
$%28KGrHqF,%21iME8Lp%28bj%21fBPkhE1ow5%21%7E%7E60_12.JPG


De er jo så skjønne ^^ haha. Ebaylink.
 
Dette var en hyggelig tråd, må bare innrømme at jeg er å leser og snoker hver dag, men er dessverre veldig dårlig på å skrive svar/innlegg. Har veldig god erfaring fra mai2010 forum. Hadde men fine treff på fridays på Aker brygge både under graviditeten og i permisjnstiden. Håper vi er noen fra Oslo som tørr og møtes en dag:)
 
Det håper j
Dette var en hyggelig tråd, må bare innrømme at jeg er å leser og snoker hver dag, men er dessverre veldig dårlig på å skrive svar/innlegg. Har veldig god erfaring fra mai2010 forum. Hadde men fine treff på fridays på Aker brygge både under graviditeten og i permisjnstiden. Håper vi er noen fra Oslo som tørr og møtes en dag:)
Det håper jeg også:)
 
Tenkte jeg skulle si hei til dere her og presentere meg selv på nytt. Var her en del i starten av svangerskapet, men var så ufattelig mange tråder og folk at jeg slet med å henge med i en hektisk hverdag.. Har en jente født høsten 2011, så når jeg er hjemme er det ikke mye PC-tid før hun har lagt seg, og da er det gjerne en del annet som skal gjøres også. Så jeg skal prøve å være litt mer aktiv, men håper dere tilgir meg om jeg ikke skriver hver dag :)

Så dette er altså mitt andre svangerskap, gleder meg ekstra mye og er mer utålmodig denne gangen, selv om jeg trodde jeg skulle ta det mer med ro. Nå vet jeg liksom om alt det fine jeg har i vente :) Men er veldig spent på hvordan det blir med så tette søsken..

Er nå 17+6, har UL på torsdag og grugleder meg veldig. Spent på om vi får vite kjønn, og gleder meg vilt til å se krabaten som spreller sånn der inne, men samtidig livredd for at noe skal være galt..


Ang klorevotter: Vi hadde bare hatt bruk for det på sykehuset, snuppa hadde så sinnsykt lange negler at hun klorte seg forferdelig opp i ansiktet (og ingen ville hjelpe oss med å gjøre neglene kortere). Men glemte klorevottene hjemme, så brukte sokker på hendene i stedet. Iflg JM var det greit i blant når hun sov, men det var også viktig at hun hadde hendene og fingrene frie så mye som mulig, så hun fikk lov til å kjenne på ansiktet sitt og andre ting rundt seg. Denne gangen blir det å ta med en bitteliten neglfil eller noe på sykehuset så jeg får fikset disse klørne, også dropper jeg klorevotter :)
 
[....]

Ang klorevotter: Vi hadde bare hatt bruk for det på sykehuset, snuppa hadde så sinnsykt lange negler at hun klorte seg forferdelig opp i ansiktet (og ingen ville hjelpe oss med å gjøre neglene kortere). Men glemte klorevottene hjemme, så brukte sokker på hendene i stedet. Iflg JM var det greit i blant når hun sov, men det var også viktig at hun hadde hendene og fingrene frie så mye som mulig, så hun fikk lov til å kjenne på ansiktet sitt og andre ting rundt seg. Denne gangen blir det å ta med en bitteliten neglfil eller noe på sykehuset så jeg får fikset disse klørne, også dropper jeg klorevotter :)

Velkommen tilbake! :) Jeg skjønner deg veldig godt at du ikke klarte å følge med da det var som værst her inne. Det var mye konkurranser og mye "Post så mye du kan på kort tid"-tråder også.. Ble vanskelig med så mange :) Men fint at du kommer tilbake. Nå er vi ikke så mange men fortsatt ganske mye aktivitet hat det blitt! :)

Lykke til på ultralyd, alt står nok bra til <3

Og klorevotter.. Kanskje jeg da skal kjøpe et par... bare så jeg har.. Jeg har da ikke peiling på hvordan jeg skal klippe neglene på babyen :p haha.
 
formen er så som så, merker jeg bærer dette barnet som jeg gjorde med første, ligger og presser på mellom navlen og skambeinet, så er rimelig øm og har fått stor kulemage der. Så ut som jeg hadde tredd en basketball under genseren sist ;) men da slapp meg jo spark i ribbein og halsbrann, så noe godt var det jo!

Det går veldig bra med planleggingen av landstreffet, har skaffet lokale og har fått med oss flere bidragsytere allerede!
Det blir nok et veldig vellykket landstreff om bare folk stiller opp. Er jo litt bekymret for at det ikke kommer så mange siden det blir i Stavanger og det er tamt på siden etter the big blow out..
ja det er blitt ganske rolig: jeg følger med på bloggen og håper formen holder seg for da er jeg i Stavanger i april....
 
Er masse jeg har problemer med å lese ja, er nok å lese overskriftene for å si det slik!

Ps, flott pyntet hus :greet008
 
ENDELIG !! Har magen blitt såpass stor at mammane og pappane i barnehagen sier "Neimen skal du ha baby"! :D DET ER SÅ KOSELIG! :D:D Nå er den så stor at kollegaene mine kommer bort å spør om å få ta på magen miN! JEG LIKER Å VÆRE GRAVID NÅ!

:wav
 
ENDELIG !! Har magen blitt såpass stor at mammane og pappane i barnehagen sier "Neimen skal du ha baby"! :D DET ER SÅ KOSELIG! :D:D Nå er den så stor at kollegaene mine kommer bort å spør om å få ta på magen miN! JEG LIKER Å VÆRE GRAVID NÅ!

:wav

:happy119
 
Back
Topp