En "Bli kjent" Skravletråd

Haha. Der får vi være enige om å være uenige! Jeg og gubben skal til Manchester i januar å se United - Southhampton!! :D SKal kjøpe masse babyklær i england :D gleder meg ^^^
Heldigris :D ikke det med fotballen, men å kjøpe babytøy. Er vist mye fint og billig der..


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Nå ble det mye spamming fra min side i dag. Men mamma kom hjem fra Tyrkia i natt, og hun hadde kjøpt med fine babyklær til meg! ELSKER MAMMA!
klærmini.JPG
 
Det er United som gjelder, ja! :) Dette blir vel første sesongen uten Old Trafford-tur for min del, men kjenner jeg ikke har noe lyst til å fly... Er ikke overbegeistra for det fra før av, og hvertfall ikke nå.
 
Haha. Der får vi være enige om å være uenige! Jeg og gubben skal til Manchester i januar å se United - Southhampton!! :D SKal kjøpe masse babyklær i england :D gleder meg ^^^
Vi skal ikke til Liverpool før i slutten av februar.....leeeenge til.. men var i slutten på oktober da:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
God ide med skravletråd!
Jeg er desverre litt sløv med å svare på tråder og dele selv her inne.
Var veldig aktiv på august10vda jeg ventet mitt første barn. Alt var så
spennende, lurte på så mye og var sykemeldt så jeg hadde god tid. Nå med
nr 2 er det ikke så mye jeg lurer på, og så har jeg ikke så god tid med en 2 åring
i hus. Men synes det er veldig koselig med diskusjonsforum, så jeg skal skjerpe mg ;)
 
God ide med skravletråd!
Jeg er desverre litt sløv med å svare på tråder og dele selv her inne.
Var veldig aktiv på august10vda jeg ventet mitt første barn. Alt var så
spennende, lurte på så mye og var sykemeldt så jeg hadde god tid. Nå med
nr 2 er det ikke så mye jeg lurer på, og så har jeg ikke så god tid med en 2 åring
i hus. Men synes det er veldig koselig med diskusjonsforum, så jeg skal skjerpe mg ;)

det er jo ganske logisk at du var mer aktiv med første barn når du alikevel var sykemeldt! Men syns ikke du er en av de minst aktive heller, syns jeg ser det fantastiske bildet ditt støtt og stadig jeg ^^
 
Det er United som gjelder, ja! :) Dette blir vel første sesongen uten Old Trafford-tur for min del, men kjenner jeg ikke har noe lyst til å fly... Er ikke overbegeistra for det fra før av, og hvertfall ikke nå.
Uff, ser den! Men flott at du er vant til å være der da! Dette blir min første tur og mannen min sin 2.!
Vi skal ikke til Liverpool før i slutten av februar.....leeeenge til.. men var i slutten på oktober da:)
Da er det jo ikke lenge siden:D mannen min har vært mye å sett kamper i Liverpool faktisk. Billigere å dra dit og flere kamerater som er Liverpool fan ^^
 
God ide med skravletråd!
Jeg er desverre litt sløv med å svare på tråder og dele selv her inne.
Var veldig aktiv på august10vda jeg ventet mitt første barn. Alt var så
spennende, lurte på så mye og var sykemeldt så jeg hadde god tid. Nå med
nr 2 er det ikke så mye jeg lurer på, og så har jeg ikke så god tid med en 2 åring
i hus. Men synes det er veldig koselig med diskusjonsforum, så jeg skal skjerpe mg ;)
det merker jeg og,men regner med det tar seg opp når det går mot permisjon og flere som er hjemme på
dagen: og det sier seg selv at det er mer en lurer på med første:
hvordan er formen ellers?
klar for landstreff?
 
det er jo ganske logisk at du var mer aktiv med første barn når du alikevel var sykemeldt! Men syns ikke du er en av de minst aktive heller, syns jeg ser det fantastiske bildet ditt støtt og stadig jeg ^^

Takk for det! Prøver så godt jeg kan ;) blir nok lettere når jeg får ipaden som ligger innpakket og venter på å bli åpnet ;)
 
det merker jeg og,men regner med det tar seg opp når det går mot permisjon og flere som er hjemme på
dagen: og det sier seg selv at det er mer en lurer på med første:
hvordan er formen ellers?
klar for landstreff?

formen er så som så, merker jeg bærer dette barnet som jeg gjorde med første, ligger og presser på mellom navlen og skambeinet, så er rimelig øm og har fått stor kulemage der. Så ut som jeg hadde tredd en basketball under genseren sist ;) men da slapp meg jo spark i ribbein og halsbrann, så noe godt var det jo!

Det går veldig bra med planleggingen av landstreffet, har skaffet lokale og har fått med oss flere bidragsytere allerede!
Det blir nok et veldig vellykket landstreff om bare folk stiller opp. Er jo litt bekymret for at det ikke kommer så mange siden det blir i Stavanger og det er tamt på siden etter the big blow out..
 
formen er så som så, merker jeg bærer dette barnet som jeg gjorde med første, ligger og presser på mellom navlen og skambeinet, så er rimelig øm og har fått stor kulemage der. Så ut som jeg hadde tredd en basketball under genseren sist ;) men da slapp meg jo spark i ribbein og halsbrann, så noe godt var det jo!

Det går veldig bra med planleggingen av landstreffet, har skaffet lokale og har fått med oss flere bidragsytere allerede!
Det blir nok et veldig vellykket landstreff om bare folk stiller opp. Er jo litt bekymret for at det ikke kommer så mange siden det blir i Stavanger og det er tamt på siden etter the big blow out..
hæ? Hva slags landstreff? Og hvilken blow out? ^^ *nysgjerrig*
 
Er det forresten greit å gå til innkjøp av votter til baby? Sånn anti-klore-seg-selv-votter?
Keg ser det på ebay hele tiden og de er så
billge...
men hvis det ikle er noe man trenger er det jo unødvendig ^^
 
Er det forresten greit å gå til innkjøp av votter til baby? Sånn anti-klore-seg-selv-votter?
Keg ser det på ebay hele tiden og de er så
billge...
men hvis det ikle er noe man trenger er det jo unødvendig ^^
Hadde ikke bruk for det sist gang iallefall..


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
som dere skravler jeter - jeg liker det!!

Har akkurat sittet å hørt på hjerteslagene til lille snuppa og hørte masse spark og herjing der inne <3 gleder meg såååå til mai nå, er ALT for lenge til!!
 
som dere skravler jeter - jeg liker det!!

Har akkurat sittet å hørt på hjerteslagene til lille snuppa og hørte masse spark og herjing der inne <3 gleder meg såååå til mai nå, er ALT for lenge til!!

Åh det høres veldig koselig ut!

vet du om de har primark i paris? heheehe!!

Tror det nesten bare er UK som har det jeg...
 
Back
Topp