En "Bli kjent" Skravletråd

kariness

Elsker forumet
Hadde det ikke vært koselig med en liten skravletråd hvor vi kan bli litt kjent og snakke om løst og fast?
Det er liksom så mye som man bare har lyst til å si men som man ikke føler trenger en hel tråd (sånn er det hvertfall for meg ^^)! OG med "Bli kjent" så mener jeg.. det er jo sånn man blir kjent, ved å snakke om himmel og hav liksom.. Ikke bare svare på en tråd og stille spørsmål :p

DET FØRSTE JEG VIL SI:
Jeg syns egentlig det er vanvittig koselig at vi ikke er så veldig mange her inne. Først syns jeg det var litt trist at alle fallt av. Men det er blitt så koselig at man kjenner igjen de samme som skriver fordi vi er færre, og det blir ikke 300 "jeg har vært på ultralyd-tråder" men bare 15 (eller noe sånn!). Da er det lettere å kunne svare koselig svar på alle som har vært på ultralyd og det er lettere å bry seg og glede seg på andres veier. Selv etter 50 "gratulerer med en liten gutt" så begynner man liksom å miste liten gleden. Men når vi er litt få så er det kos! :D

Håper dere skjønner hva jeg mener og ikke tar det helt feil :p
 
Skjønner hva du mener :) veldig god idè!

Da jeg var gravid med jenta vår så fulgte jeg et terminforum her inne på bv. Der var det mange og jeg var ikke så aktiv. Etterhvert så ble det så mye krangling så nesten uansett hva om ble tatt opp så var de noen som måtte ta det "feil". Tror det var mange av de samme folka som lagde kvalm.

Etterhvert så viste det seg at det var en del falske profiler der alt bare var løgn og da ble alle de aktive veldig mistenkelige til alle "nye" samt de som kanskje ikke var så aktive. Jeg syns det ble så ukoselig at jeg sluttet å følge med. det er bedre slik vi har det nå. En hyggelig tone selv om vi ikke er så mange. Og så må det være rom for å være uenige uten å bite hode av folk ;)


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
God ide! :) jeg vil gjerne slippe å laeg en ny tråd bare for ett lite spørsmål! :) genialt med denne skravletråden og bra initiativ Kariness :)
 
Skjønner hva du mener :) veldig god idè!

Da jeg var gravid med jenta vår så fulgte jeg et terminforum her inne på bv. Der var det mange og jeg var ikke så aktiv. Etterhvert så ble det så mye krangling så nesten uansett hva om ble tatt opp så var de noen som måtte ta det "feil". Tror det var mange av de samme folka som lagde kvalm.

Etterhvert så viste det seg at det var en del falske profiler der alt bare var løgn og da ble alle de aktive veldig mistenkelige til alle "nye" samt de som kanskje ikke var så aktive. Jeg syns det ble så ukoselig at jeg sluttet å følge med. det er bedre slik vi har det nå. En hyggelig tone selv om vi ikke er så mange. Og så må det være rom for å være uenige uten å bite hode av folk ;)

Åj det hørtes skikkelig slitsomt ut. Men det er jo så typisk på nettet, folk er anonyme og kan si/gjøre hva de vil. Syns vi har fått det ganske greit til her altså! :)

God ide! :) jeg vil gjerne slippe å laeg en ny tråd bare for ett lite spørsmål! :) genialt med denne skravletråden og bra initiativ Kariness :)
takk :D så bra det et flere som kjenner det behovet!
 
God idé! Vi var ganske mange på det gamle forumet mitt også, men nå er det bare "kjernen" igjen. Vi som har vært med helt fra starten og prøvd å holde liv i forumet hele tiden <3 Har masse kontakt med dem på fb enda!
Men jeg syns forumet her har vært kjempekoselig helt fra starten! Veldig lett å spørre om ting, og man får ærlige svar :)
 
En smart ide:) og det blir bedre når vi ikke er så mangen,for da føler en at en kjenner hverandre:)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
 
Det var i grunnen et godt poeng, det har jeg aldri tenkt på, godt at en klarer å sette ting i et annet perspektiv, og sette litt positiv lys på det :)
 
Det var i grunnen et godt poeng, det har jeg aldri tenkt på, godt at en klarer å sette ting i et annet perspektiv, og sette litt positiv lys på det :)

Hehe, fint du klarer å se noe positivt i det også! Du var så søt med utbruddet ditt om facebook <3
 
Hehe, fint du klarer å se noe positivt i det også! Du var så søt med utbruddet ditt om facebook <3

Litt utbrudd måtte det jo bli, er så irritert over det, selv om jeg vet at tanken bak det hele er god. Men samholdet her inne kan være så positivt og kjekt, men det tror jeg vi klarer å skape også, så blir det mer intimt :)
 
Skulle stå hihi, men padden ville heller skrive hoi:)
 
Høh, det ble jo hihi...... ;-)
 
Hadde det ikke vært koselig med en liten skravletråd hvor vi kan bli litt kjent og snakke om løst og fast?
Det er liksom så mye som man bare har lyst til å si men som man ikke føler trenger en hel tråd (sånn er det hvertfall for meg ^^)! OG med "Bli kjent" så mener jeg.. det er jo sånn man blir kjent, ved å snakke om himmel og hav liksom.. Ikke bare svare på en tråd og stille spørsmål :p

DET FØRSTE JEG VIL SI:
Jeg syns egentlig det er vanvittig koselig at vi ikke er så veldig mange her inne. Først syns jeg det var litt trist at alle fallt av. Men det er blitt så koselig at man kjenner igjen de samme som skriver fordi vi er færre, og det blir ikke 300 "jeg har vært på ultralyd-tråder" men bare 15 (eller noe sånn!). Da er det lettere å kunne svare koselig svar på alle som har vært på ultralyd og det er lettere å bry seg og glede seg på andres veier. Selv etter 50 "gratulerer med en liten gutt" så begynner man liksom å miste liten gleden. Men når vi er litt få så er det kos! :D

Håper dere skjønner hva jeg mener og ikke tar det helt feil :p
Jeg skjønner hva du mener:) synes dere virker som en veldig hyggelig gjeng jeg, derfor jeg tenkte jeg skulle melde meg litt mer inn! jeg hadde også termingruppe i 2009, og der ble det bare masse bråk og krangling og troll, så var ikke så aktiv. Men møtte noen hyggelige jenter der jeg bodde da, og det var veldig fint med lite venner ellers med barn:)
 
Skjønner veldig godt hva du mener, og man trenger jo ikke være så mange for å få det koselig. Det er jo hva man gjør det til selv. Jeg er jo en av de som også er i fb gruppa, men syns alikevell det er koselig å komme innom her også :) Nå har jo (syns i hvertfall jeg) forumet blitt bedre igjen også. Etter oppdateringen dem gjorde.

Med første datt vi jo også over til fb etter hvert. Vi var mange i termingruppa her på bv, men så kom forrige oppdatering av forumet og omtrent alle ble misfornøyd og endte opp på fb. Jeg var av de som syns forumet ikke var så ille etter oppgradering da også, men terminforumet her døde den gang helt ut. Men vi har en veldig fin tone på fb da. Litt små krangling og litt diverse ikke gode episoder har det vært, men nå er heldigvis den tid forbi håper vi.

SÅ jeg satser på at vi som nå er igjen her inne fortsetter og holde liv i forumet her også :) Koselig det :)
 
Noen andre som nesten ikke klarer å lese aviser lengre??? Gode nyheter og dårlige nyheter, spiller nesten ingen rolle blir så utrolig rørt.

Overskriftene denne helga etter pisoden i USA er jo hjerteskjærende det påvirker jo sikkert alle sterkt :(

men bortsett fra det så påvirker alle nyheter meg mer enn det noen ganger burde. for eksempel så blir jeg rørt av å se på barnekor, se en glad skiløper, hunden er funnet etc... Er litt sånn etter at jeg fikk mitt første barn, men å plusse på graviditeten så blir det fort snørr og tårer.



Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Back
Topp