En bleiekake til!

Fru Lotten

Forumet er livet
På bestilling denne gangen! Ble ganske lik den forrige, men det var nå sånn hun ville ha den...[:)]

L`en er rettet opp asså![:D]

Den var knallfin...Jeg har en veninne som venter gutt nå. Hvor mye tar du for en sånn? [:D]

ORIGINAL: FrøkenM

Den var knallfin...Jeg har en veninne som venter gutt nå. Hvor mye tar du for en sånn? [:D]

hva den koster avhenger av hva man punter den med. Men denne koster i overkant av 600,- bare i materilaer og smågaver...
tar ikke sjansen på å sende en sånn i posten, antagelig ville den da kommet frem som en haug av bånd og bleier...Hvis den skal monteres sånn at den ikke vil gå i stykker under postsending vil ikke bleiene kunne brukes...

utrolig stilig altså.. he du oppskrift for en sånn der da?[:D]

ORIGINAL: Lotten

ORIGINAL: FrøkenM

hva den koster avhenger av hva man punter den med. Men denne koster i overkant av 600,- bare i materilaer og smågaver...
tar ikke sjansen på å sende en sånn i posten, antagelig ville den da kommet frem som en haug av bånd og bleier...Hvis den skal monteres sånn at den ikke vil gå i stykker under postsending vil ikke bleiene kunne brukes...

ja det er sant..Det går nok heller dårlig ja...hehe..har du oppskrift? [:)] sinnsykt kul

jeg har laget en sylinder av bazzill, kuttet den til i passe høyde, og festet til et underlaget av 12x12 chipboard og bazzill. bleiene i første lag er "bundet sammen" med strikk, de i andre lag er bundet sammen med bånd. første lag holdes sammen av en hyssing som er festet rundt alle bleiene og gjemt under magebeltet. andre lag er festet til sylinderen ved hjelp av binders.

jeg har ikke brukt noen oppskrift verken på denne eller den første jeg laget har i grunn bare brukt hodet litt, og tatt det jeg har hatt liggende![:D] Men de blir veldig stabile og fine med den sylinderen i midten (har forresten fylt den med småtteri og), vet noen kun bruker bleier....

ORIGINAL: Snøjenta

hva bruker man disse bleiekakene til egentlig? Pynt på barnerommet?

ja de er jo igrunn for fine til å demonteres, men tanken er at du skal få noe nyttig i en original innpakking. En plastikkpose med bleier å et par krøllete bodyer er ikke like sjarmerende til sammenligning mot forsegjorte bleiekaker..

Tuuusen takk for detaljert forklaring..Kanskje jeg prøver med på en slik..vannvittig tøffe er dem ihvertfall[;)][;)]

ORIGINAL: *Mathilda*

Så flott[:)]

Det er jo meningen at det skal brukes ja så ingen av bleien har nåler i seg eller lim (med unntak av to små limprikker for å feste prikkene over i`ene) på seg.

Jeg har brukt Libero nr 2. ruller de ikke så hardt akkurat, bare ruller de helt vanlig og fester med bånd/strikk.

tar et par-tre-fire timer....har ikke tatt noe for den ene jeg har laget på bestilling (er til mamma), men hun insisterer på å betale, så vi får se hva hun syns den er verdt! *fnis* (hun har betalt bleiene og gavene da)

Stæsjet jeg har brukt er jo bare scrappe-stæsjet mitt, så det har jeg bare hatt liggende...kjøpt i diverse scrappbutikker...

Back
Topp