En bitteliten smule panikk.. :)

prizz94

Betatt av forumet
Jeg leser så mye her på forumet om at det er så mange som er tung og lei og gleder seg til ungen kommer.
Men er det noen som fortsatt koser seg med svangerskapet og håper de har lenge igjen? :P
Jeg vet ikke hvor jeg skal med dette innlegget, men jeg kjenner rett og slett litt på panikken over at det ikke er lenge igjen. Jeg er 35 uker akkurat idag, og er så absolutt IKKE klar for at bebisen skal komme på lenge enda :P
Håper jeg rekker å bli sliten og lei (noe som forhåpentligvis fører til at jeg blir mer motivert til fødsel) :)

Jeg ble aldri lei med første, men denne graviditeten har vært så tung at jeg er kjempelei. 37+5 i dag. Har vel vært ordentlig lei i litt over en uke nå.

Jeg er der du er. Bare jeg er 38 uker i morra :p annet enn at ting er tyngre koser jeg meg og håper å gå til termin for å få litt meg tid og roe ned skikkelig :p

Jeg er 36 i dag og er heller ikke lei :-)
Litt sliten og stiv, men ikke noe som gjør at jeg vil til føden de første ukene. Kan gjerne gå ut terminen om ikke mer sånn som det er nå :-)

Jeg føler meg i fryktelig fin form, og er egentlig helt og med å være gravid. Men jeg kjenner at jeg har mindre energi til vanlig og får gjort mindre med guttene enn jeg ønsker, og det bidrar nok litt til at jeg også gleder meg litt til å bli ferdig. Samtidig har kroppen begynt å jobbe med modning allerede så jeg er litt mer var på ting :/

Er i fin form i forhold til sist. Men tror det er at jeg gleder meg til ny baby. Og så var jeg innstilt på august baby, men så ble det ikke slik. I tillegg er jeg redd for overtid og at babyen kommer i julen. Ønsker å feire jul hjemme med mann og barn.

Jeg er ikke drittlei, men kjenner det begynner å bli veldig tungt og vondt:p
Jeg prøver å nyte den siste tiden, det blir stor forandring å få baby i hus (førstegangs) :)
Jeg er 38+4 i dag, så det nærmer seg :)

Heller ikke dritt lei, men mye vondt osv. Så ser frem til å bli ferdig, men får det også over meg at det er skummelt å skulle få en baby i hus igjen :p

Jeg hadde min periode med å være lei når halsbrannen stod på som verst. Nå har heldigvis magen sunket så det er ikke like ille og jeg har endelig følelse av å få puste (litt) igjen :p Så kan godt gå til og over termin. Hun må bare komme når hun kommer :) Men gleder meg til å ikke måtte opp hver tredje time for å tisse om natten :D

Jeg er heller ikke drit lei svangerskapet, til tross for smertene sommer her :-) Føler også at baby fint kan være inne noen uker til, samtidig som jeg ønsker han ut så fort som mulig etter 37+0 :p (er 35+3 nå)

Tror jeg kommer til å savne det å gå gravid veldig fort etter endt svangerskap, siden jeg har "funnet meg selv" på så mange måter i dette svskap, og kost meg masse med både mage, baby og oppmerksomheten ❤️

Jeg ble aldri lei med første, men denne graviditeten har vært så tung at jeg er kjempelei. 37+5 i dag. Har vel vært ordentlig lei i litt over en uke nå.
Høres kanskje teit ut, men hvordan føltes det da når fødselen satt igang? :P
Var du motivert og klar? :)

Jeg leser så mye her på forumet om at det er så mange som er tung og lei og gleder seg til ungen kommer.
Men er det noen som fortsatt koser seg med svangerskapet og håper de har lenge igjen? :p
Jeg vet ikke hvor jeg skal med dette innlegget, men jeg kjenner rett og slett litt på panikken over at det ikke er lenge igjen. Jeg er 35 uker akkurat idag, og er så absolutt IKKE klar for at bebisen skal komme på lenge enda :p
Håper jeg rekker å bli sliten og lei (noe som forhåpentligvis fører til at jeg blir mer motivert til fødsel) :)
Jeg koser meg med magen og synes at han kan vente til termin med å komme. Kjenner også litt på panikken med at det snart kommer en liten en med alt det innebærer :)
Men i det store og hele så gleder jeg meg noe vanvittig! :) Også er jeg veldig spent :)

Er i fin form i forhold til sist. Men tror det er at jeg gleder meg til ny baby. Og så var jeg innstilt på august baby, men så ble det ikke slik. I tillegg er jeg redd for overtid og at babyen kommer i julen. Ønsker å feire jul hjemme med mann og barn.
Kanskje derfor jeg er så redd ting skal begynne for tidlig.. Jeg håper nesten å gå på overtid, for jeg har termin lille julaften og har veldig lyst å slippe sykehuset i jula :P

Heller ikke dritt lei, men mye vondt osv. Så ser frem til å bli ferdig, men får det også over meg at det er skummelt å skulle få en baby i hus igjen :p
Huff, ja, det er ganske skummelt å tenke på faktisk... Tar meg NESTEN i å tenke at jeg angrer litt av og til :P (Neida, joda)

Jeg hadde min periode med å være lei når halsbrannen stod på som verst. Nå har heldigvis magen sunket så det er ikke like ille og jeg har endelig følelse av å få puste (litt) igjen :p Så kan godt gå til og over termin. Hun må bare komme når hun kommer :) Men gleder meg til å ikke måtte opp hver tredje time for å tisse om natten :D
Ja, halsbrannen ødelegger gleden litt.. hehe. Jeg gleder meg også til å få plass til blæra igjen! :P

Jeg koser meg med magen og synes at han kan vente til termin med å komme. Kjenner også litt på panikken med at det snart kommer en liten en med alt det innebærer :)
Men i det store og hele så gleder jeg meg noe vanvittig! :) Også er jeg veldig spent :)
Kjenner også veldig på den følelsen :) Jeg er så utrolig nysgjerrig på hvordan han ser ut jeg :D Det har jeg fått oppheng i :P

Jeg er delvis enig, men de siste ukene har bekkensmertene blitt skikkelig plagsomme, så selv om jeg ikke er helt klar enda (4 uker igjen til termin), så er jeg lei nå.

Dette blir siste gang jeg går gravid og får baby, så jeg prøver å nyte alt jeg kan. Men akkurat det å gå gravid de siste ukene er nok ikke noe jeg kommer til å savne. :P

Men spenningen knyttet til ventetiden nyter jeg, den er virkelig magisk og lite kan måle seg med den. Samme hvor lei man er.

Er ikke lei eller utålmodig og synes babyen er verdt plagene (til tross for at det er slitsomt). Er ikke klar til å bli mamma riktig enda og håper han holder seg inne til termin. Men jeg er utrolig nok ikke redd før fødsel (er førstegangs), men jeg tror det er fordi jeg stoler veldig på jordmor :)

Jeg er delvis enig, men de siste ukene har bekkensmertene blitt skikkelig plagsomme, så selv om jeg ikke er helt klar enda (4 uker igjen til termin), så er jeg lei nå.

Dette blir siste gang jeg går gravid og får baby, så jeg prøver å nyte alt jeg kan. Men akkurat det å gå gravid de siste ukene er nok ikke noe jeg kommer til å savne. :P

Men spenningen knyttet til ventetiden nyter jeg, den er virkelig magisk og lite kan måle seg med den. Samme hvor lei man er.
Kjenner meg så igjen i at jeg prøver å nyte det maks når det er siste gang, men alt er liksom blitt litt mer tungvindt for tiden også :p

Back
Topp