Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Bergenstøsa
Kjempesøt!![:D] Forstår godt at han er mammas hjerteknuser ja! [;)]Sikkert gatas også.
Så artig body han hadde under stolen. Og Kizz'en selvsagt. Liker også svart og andre farger enn "babyblå"[:D][:D][:D][:D]
Takk takk takk [:D][:D][:D][:D]ORIGINAL: linel
Kjempesøt!![:D] Forstår godt at han er mammas hjerteknuser ja! [;)]Sikkert gatas også.
Så artig body han hadde under stolen. Og Kizz'en selvsagt. Liker også svart og andre farger enn "babyblå"[:D][:D][:D][:D]
Hihi..Takk takk takk [:D][:D][:D][:D]
Ja, liker body'er som er litt annerledes enn den typiske babyblå osv.. Må ha litt kule farger å mønster.. [:D]
Kizz body'n er bare råå [:D] Hiiihi! Synd den begynner å bli for liten. hehe..
ORIGINAL: linel
Jaggu smart du.. [:D]
Søren at jeg ikke gjorde det altså [8D] Hehe..
Hihi..Takk takk takk [:D][:D][:D][:D]
Ja, liker body'er som er litt annerledes enn den typiske babyblå osv.. Må ha litt kule farger å mønster.. [:D]
Kizz body'n er bare råå [:D] Hiiihi! Synd den begynner å bli for liten. hehe..
Hehe, ja jeg også har Kizz, og så har jeg Rolling Stones og AC/DC. [:D] Kjøpte de i 3 forskjellige størrelser så jeg hadde en stund. Hihi..[:D]
ORIGINAL: GutteBabyMars09
For en herlig gutt!!!
ORIGINAL: Tarlica
herlige!!!! [:D]
ORIGINAL: ricke
Hehe.. artige bilder. Superskjønn gutt! [:D]