En bestemt gutt

barebeaa

Elsker forumet
Denne setningen kommer mye i.l.a dagen her: " det er ikke du som bestemmer mamma, det er JEG!!"[:)] er litt komisk også da, han har alltid vært en veldig lett unge å ha med å gjøre(det er han jo nå fordet altså), men begynner å bli ganske bestemt ja. Han har aldri vært en sånn som legger seg ned på bakken og skriker eller slår, og det gjør han ikke nå heller, men viljen og selvstendighet kommer mer og mer, morsomt![:)] skal jo være sånn da, glad for at han får litt spissere albuer!

Haha ja de er søte. Snuppa mi har begynt å svare: Gjør det sjøøøl mamma når jeg ber henne gjøre noe.. Klarer jo ikke la være å le når hun sier sånne ting heller.[:D]

*prøver å se for seg Emma som IKKE er dramaqueen...* Går ikke [:-][8D]

Gud så deilig å det det sånn som der da - null drama , sånn btw! AHhhhhh - har en feeling mini her kommer til å være av den mere "avbalanserte" typen *håpe* [8D]

Hihi [:D]

Snuppa har forsøkt å regjere som familiens overhodet så lenge hun har vært i familien [8D]
(LITT satt på spissen kanskje, men allikevel ikke så langt fra sannheten...)

Senest i går sa hun "mamma er ikke sjef, pappa er ikke sjef og ojandejande min er heller ikke sjef.. Det er JEG som er sjefen her!" Og så var hun sååå fornøyd med seg selv [8D] Minutter etterpå, når hun forsøker å utøve sin selverklærte makt, og blir stoppet av oss som faktisk ER sjef blir hun direkte overrasket og totalt fornærmet [8D] ...enda hun burde vært forberedt på det, ettersom hun ikke får lov til å sjefe rundt... [8|] At hun aldri lærer seg å være forberedt på det?? [8|] Hehe [:)]

Men viktig å la de bestemme innimellom også; mellom den røde og den hvite luen, hvilken lydbok som skal høres på før de sovner, om de skal ha ost eller skinke på skivene i matboksen osv... Er ikke godt for noen å bli totalt overkjørt, og aldri få ha medvirkning i egen tilværelse - selv ikke for en voksen i vilje i en liten kropp [:)]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Snuppa har forsøkt å regjere som familiens overhodet så lenge hun har vært i familien [8D]

Senest i går sa hun "mamma er ikke sjef, pappa er ikke sjef og ojandejande min er heller ikke sjef.. Det er JEG som er sjefen her!" Og så var hun sååå fornøyd med seg selv [8D] Minutter etterpå, når hun forsøker å utøve sin selverklærte makt, og blir stoppet av oss som faktisk ER sjef blir hun direkte overrasket og totalt fornærmet [8D] ...enda hun burde vært forberedt på det, ettersom hun ikke får lov til å sjefe rundt... [8|] At hun aldri lærer seg å være forberedt på det?? [8|] Hehe [:)]

Men viktig å la de bestemme innimellom også; mellom den røde og den hvite luen, hvilken lydbok som skal høres på før de sovner, om de skal ha ost eller skinke på skivene i matboksen osv... Er ikke godt for noen å bli totalt overkjørt, og aldri få ha medvirkning i egen tilværelse - selv ikke for en voksen i vilje i en liten kropp [:)]
Hehe er jo herlige også da, de prøver seg hele tiden, kan jo hende det blir hun som er sjefen i dag[:)] helt enig i at de skal få lov til å bestemme litt selv også, derfor sier jeg ofte at han også får bestemme innimellom, og han pleier å få bestemme f.eks hva han skal ha på brødskiva, hvilken lue han skal ha og så klart hvilken bok vi skal lese osv. Hehe ser for meg snuppa di stå med hendene i siden å være bestemt[;)]

hehe ja de er sjarmerende[:D] er en her også som er ganske så bestemt... men han er lett og avlede.. og kommer som regel frem til en løsning, hvis ikke er mamma staere.. foreløpig[;)]

ORIGINAL: barebeaa

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Hehe er jo herlige også da, de prøver seg hele tiden, kan jo hende det blir hun som er sjefen i dag[:)] helt enig i at de skal få lov til å bestemme litt selv også, derfor sier jeg ofte at han også får bestemme innimellom, og han pleier å få bestemme f.eks hva han skal ha på brødskiva, hvilken lue han skal ha og så klart hvilken bok vi skal lese osv. Hehe ser for meg snuppa di stå med hendene i siden å være bestemt[;)]

Da har du et ganske riktig bilde av henne [;)] ...med hendene i kors under brystkassa/på magen er heller ikke helt ulikt henne... [8D]

Back
Topp