en befrielse!!

momy

Elsker forumet
nå er jeg kommet hjem fra helgetur med jobben og nå vet ALLE det!!!! [:D]  det er en skikkelig befrielse!! nå trenger jeg ikke tenke meg om ang spiren, uansett hvem jeg snakker med!!! [:D] HERLIG!!!! hvordan har helgen vært for dere da?

Gratulerer med 12 uker, momy!

Skjønner godt at det var en befrielse å få sagt det til kollegene, har vært lenge å holde det hemmelig nå. Jeg hadde tenkt å vente til etter UL på onsdag med å si det til folk, men i dag var vi på besøk hos foreldrene mine og da passet det så fint. Jeg merket at jeg var litt nervøs, og drøyde det hele tiden før jeg plutselig spurte: "har dere ikke lurt fælt på hvorfor jeg takket nei til vin når vi var på ferie??" Da innrømmet de at de selfølgelig hadde de pratet masse om det seg i mellom, og håpet virkelig at jeg var gravid- men at de skjønte at de kom til å få vite det når tiden var inne. Mor ble rørt, og hun og far klemte hverandre i begeistring over at de skal bli besteforeldre. De hadde spekulert litt i at jeg sikkert hadde termin i månedskiftet mars/april, så når de fikk høre at det var 1. mars, så reagerte mor med å si "Det er ikke lenge til!", hi, hi- jeg er ikke helt enig i den [:)]. Kjempegøy å ha en jenteprat med mor etterpå der jeg fortalte om hvordan svangerkskapet hadde vært hittil, og hun fortalte hvordan hun hadde hatt det i sine tre svangerskap. Åhh, det er så herlig at de vet det! Men resten av verden får vente til etter UL på ondag!

Må være herlig ja å kunne snakke fritt om graviditeten! Jeg holder på å røpe meg hele tiden jeg. Men nå er det ikke lenge til jeg skal rope det ut [:D]
Blir kjekt å snakke med mor om hvordan jeg har hatt det og hvordan hun hadde det i sine to svangerskap.

Back
Topp