En barnehageansatt kom til meg i dag

smash

Forumet er livet
VIP
Da jeg leverte jenta mi i dag, kom en ansatt bort til meg og sa at jenta mi hadde sagt ho ville at hele barnehagen skulle hjem til oss. Oi...
Vi har stor hage ++ men jeg bruker ca 50 minutter å gå til bhg, og med de små beina til barna, bruker de langt over en time..

Sa til ho ansatte at de bare måtte komme en dag om de ville det, men hvordan blir det med skyss da?
Tar de buss? Eller prioriterer de ikke buss og sånt så lenge det "bare" er hjemmebesøk?
De har visst vært hjemme hos 3 andre barn også, men de bor veldig nærme barnehagen, så da gikk de bare.

Og står jeg for servering? De må jo ha no god mat.

Har dere gjort noe lignende?

Jeg har hatt hele barnehagen hjemme og da sto jeg for all servering.  Vi bor max 5 min gange fra barnehagen da, synes det høres veldig rart ut om de har tenkt at de små skal gå så langt som 1 time hver vei, er de kanskje ikke klar over hvor langt det er ?

Jeg har ikke gjort noe lignende, men nå har vi så liten plass også da hehe..
Tenk så gøy for jenta di å få vist frem huset og rommet sitt til alle barna i bhg :):)

De kan jo ta med matpakker og så kan du kanskje lage en liten "dessert" til de. Alt fra oppskjært frukt, pizzasnurrer eller noe.

Hvordan de gjør det med skyss aner jeg ikke.

Felice skrev:
Jeg har hatt hele barnehagen hjemme og da sto jeg for all servering.  Vi bor max 5 min gange fra barnehagen da, synes det høres veldig rart ut om de har tenkt at de små skal gå så langt som 1 time hver vei, er de kanskje ikke klar over hvor langt det er ?

Hva serverte du?
Ja, de vet hvor jeg bor, for ho spurte om jeg bodde "der".
Og jeg sa også at jeg bruker nesten en time med rask gange med bikkja..

oslojente1980 skrev:

Jeg har ikke gjort noe lignende, men nå har vi så liten plass også da hehe..
Tenk så gøy for jenta di å få vist frem huset og rommet sitt til alle barna i bhg :):)

De kan jo ta med matpakker og så kan du kanskje lage en liten "dessert" til de. Alt fra oppskjært frukt, pizzasnurrer eller noe.

Hvordan de gjør det med skyss aner jeg ikke.

Ja, sammen tenkte jeg!:) Så jeg sa de var hjertelig velkomne:)
Vi har jo stoooor hage, rundt hele huset, trampoline, lekeplass 10 meter fra huset ++ Så det passer jo perfekt:)
Håper det blir noe av det:)

smash skrev:
Felice skrev:

Hva serverte du?
Ja, de vet hvor jeg bor, for ho spurte om jeg bodde "der".
Og jeg sa også at jeg bruker nesten en time med rask gange med bikkja..

Vi grillet pølser og så serverte jeg pastasalat til de voksne. Etterpå spilte vi fotballkamp voksne mot barn til stor glede for ungene:)

Vi bor 5 min unna bhg men har heldigvis ikke hatt alle hjemme ;o) Er vel over 60 stk så det syns jeg blir litt mye..men de er ofte på tur rett ved siden av her i lysløypa, da griller de osv på nabo tomta/lekeplassen her så ho får vist huset hvertfall..hehe :o)

vi har hatt hele maxi-gruppa (siste året i bhg) hjem her, de gikk og jeg sto for maten:) men ikke så langt å gå hit da.

i den bhg jeg jobber i så tar vi maxitaxi om vi skal noe sted, evt rutebuss. noen ganger går de en vei og får skyss hjem.

Å, husker barnehagen min var med hjem til meg en gang! Husker at jeg syns det var sååå gøy! :-D (Gjorde det i 1. klasse også, like gøy) Tror mamma bare serverte boller og sånt da:P

Back
Topp