En bamsemums til? ❤️

Termin: 16.04.2021
På vei: 13+3

VI FÅR EN JENTE! :Heartpink:dummy1:


Symptomer:
Er fortsatt veldig kvalm. Sover sikkert 10 timer i døgnet og er kvalm 12 av 14 våkentimer. Kaster heldigvis opp mindre, bare 3-4 spyrunder ila. dagen og brekker meg mindre. Så har et håp om at det er i ferd med å gå over. Hvis jeg sammenligner med 2 uker siden så var kvalmen mye mer intens. Da klarte jeg ikke stå oppreist. Nå er den mindre intens og jeg klarer å fungere med den så er litt mer med i husstanden her hjemme. Jobber fortsatt ikke.
Måtte forresten slutte med Phenergan fordi jeg ble helt ødelagt av den. Sov hele døgnet og var helt fjern.
Cravings: Har ikke lyst på noe :hungover:
Medisiner: Lutinus til uke 12 og Abyl-e til uke 12. Har prøvd Afipran og Postafen mot kvalme - uten effekt. Phenergan fungerte mot kvalmen, men alt for mye bivirkninger til at jeg klarte gå på den.
Vektendring: Ned 3 kg.
Mage: Stor! Livmor har såvidt begynt å titte opp av bekkenet, men magen er veldig stor allerede. Ser ut som jeg er 5 mnd på vei. Skal ta bilde senere.
Neste JM/legetime: Oul er 17.11.
Ultralyd:. Var på ul i dag. Alt så strålende ut og vi fikk se en frisk og fin liten jente ❤️
Bilde:Vis vedlegget 337768
Aktivitet i magen:
Morkaken ligger delvis foran så kjenner ikke alt, men har kjent litt dult i ny og ne på høyre side der morkaken ikke dekker.
Kjønn: Jente :dummy1::Heartpink
Navn: Vi har et jentenavn klart fra sist vi var gravide, men er blitt litt usikre. Tror vi skal diskutere et par andre navn også :)
Utstyr som gjenstår: Har såvidt begynt å tenke på saken. Vi trenger:
- Tripptrapp stol
- Bilstolpose
- Lammeskinnspose fra Nøstebarn
- Søskenvogn
- Lekegrind
- Bedside crib
- Sprinkelseng
- Vippestol

Feiret dagens ultralyd med å kjøpe en rosa (lyng) Lillelam ulldress med tilhørende lue og votter. Kommer til å bli en del innkjøp nå som det er et annet kjønn :love7

Tanker om fødsel: Bare at jeg gleder meg til å føde igjen. Synes det var helt rått!
Neste milepæl: Hver nye uke fremover er en milepæl.
- 5+1 (kjemisk) ❤️
- 6+0 (hjerte på ul)❤️
- 7+1 (første kontroll hos gyn)❤️
- 8+0 (sjansen for abort er betraktelig redusert ❤️
- 8+2 (ul) ❤️
- 9+1 (ul) ❤️
- 10+0 (bare 2 uker igjen til 12+0!!)❤️
- 10+6 (lege+blodprøver)❤️
- 11+0 (nedtrapping Lutinus)❤️
- 12+0 (over den magiske grensen)❤️
- få innkalling til OUL❤️
- 13+3 (se kjønn på ul)❤️
- 17.11 oul
Å så herlig! Gratulerer! Så glad på deres vegne!! :)
 
Termin: 16.04.2021
På vei: 13+3

VI FÅR EN JENTE! :Heartpink:dummy1:


Symptomer:
Er fortsatt veldig kvalm. Sover sikkert 10 timer i døgnet og er kvalm 12 av 14 våkentimer. Kaster heldigvis opp mindre, bare 3-4 spyrunder ila. dagen og brekker meg mindre. Så har et håp om at det er i ferd med å gå over. Hvis jeg sammenligner med 2 uker siden så var kvalmen mye mer intens. Da klarte jeg ikke stå oppreist. Nå er den mindre intens og jeg klarer å fungere med den så er litt mer med i husstanden her hjemme. Jobber fortsatt ikke.
Måtte forresten slutte med Phenergan fordi jeg ble helt ødelagt av den. Sov hele døgnet og var helt fjern.
Cravings: Har ikke lyst på noe :hungover:
Medisiner: Lutinus til uke 12 og Abyl-e til uke 12. Har prøvd Afipran og Postafen mot kvalme - uten effekt. Phenergan fungerte mot kvalmen, men alt for mye bivirkninger til at jeg klarte gå på den.
Vektendring: Ned 3 kg.
Mage: Stor! Livmor har såvidt begynt å titte opp av bekkenet, men magen er veldig stor allerede. Ser ut som jeg er 5 mnd på vei. Skal ta bilde senere.
Neste JM/legetime: Oul er 17.11.
Ultralyd:. Var på ul i dag. Alt så strålende ut og vi fikk se en frisk og fin liten jente ❤️
Bilde:Vis vedlegget 337768
Aktivitet i magen:
Morkaken ligger delvis foran så kjenner ikke alt, men har kjent litt dult i ny og ne på høyre side der morkaken ikke dekker.
Kjønn: Jente :dummy1::Heartpink
Navn: Vi har et jentenavn klart fra sist vi var gravide, men er blitt litt usikre. Tror vi skal diskutere et par andre navn også :)
Utstyr som gjenstår: Har såvidt begynt å tenke på saken. Vi trenger:
- Tripptrapp stol
- Bilstolpose
- Lammeskinnspose fra Nøstebarn
- Søskenvogn
- Lekegrind
- Bedside crib
- Sprinkelseng
- Vippestol

Feiret dagens ultralyd med å kjøpe en rosa (lyng) Lillelam ulldress med tilhørende lue og votter. Kommer til å bli en del innkjøp nå som det er et annet kjønn :love7

Tanker om fødsel: Bare at jeg gleder meg til å føde igjen. Synes det var helt rått!
Neste milepæl: Hver nye uke fremover er en milepæl.
- 5+1 (kjemisk) ❤️
- 6+0 (hjerte på ul)❤️
- 7+1 (første kontroll hos gyn)❤️
- 8+0 (sjansen for abort er betraktelig redusert ❤️
- 8+2 (ul) ❤️
- 9+1 (ul) ❤️
- 10+0 (bare 2 uker igjen til 12+0!!)❤️
- 10+6 (lege+blodprøver)❤️
- 11+0 (nedtrapping Lutinus)❤️
- 12+0 (over den magiske grensen)❤️
- få innkalling til OUL❤️
- 13+3 (se kjønn på ul)❤️
- 17.11 oul

Åååå, så fantastisk!!:Heartred:Heartred:Heartred
Jeg visste ikke at man kunne se kjønn så tidlig jeg!:woot: Er så gøy å følge med på utviklingen din! Masse lykke til frem til neste milepæl. :love017
 
Åååå, så fantastisk!!:Heartred:Heartred:Heartred
Jeg visste ikke at man kunne se kjønn så tidlig jeg!:woot: Er så gøy å følge med på utviklingen din! Masse lykke til frem til neste milepæl. :love017
Takk! ❤️ Jo, er fult mulig i uke 14 med godt utstyr. Lille må samarbeide litt da og ligge riktig, men det gjelder senere også :p

Håper det går bedre med deg ❤️ Er skikkelig dritt å miste og verden raser midlertidig sammen, men så går det bra til slutt og da blir all smerten glemt. Du får ditt hjerteplaster du også ❤️
 
Alt bra? ❤
 
Hei! Takk som spør :Heartred

Det går bra her. 15+2 i dag og har faktisk hatt 3 spyfrie dager nå og er betydelig mindre kvalm denne uken enn forrige. Det lover godt! Føler meg endelig litt mer som meg selv. Magen er stor tidlig denne gangen så ser veldig gravid ut og kjenner en del kynnere, men også masse liv. Håper jeg går inn i en fin tid nå uten for mye symptomer og at den varer leeeeenge. Hadde det travelt med å bli gravid, men nå som jeg faktisk er det og alt ser ut til å gå bra så kan det godt ta litt tid før jeg blir tobarnsmor :facepalm::joyful:

Veldig, veldig stas at vi får en jente denne gangen. Koser meg med innkjøp allerede. Det er så mye mer fint til jenter enn til gutter.

Hvordan går det med deg? :Heartred
 
Hei! Takk som spør :Heartred

Det går bra her. 15+2 i dag og har faktisk hatt 3 spyfrie dager nå og er betydelig mindre kvalm denne uken enn forrige. Det lover godt! Føler meg endelig litt mer som meg selv. Magen er stor tidlig denne gangen så ser veldig gravid ut og kjenner en del kynnere, men også masse liv. Håper jeg går inn i en fin tid nå uten for mye symptomer og at den varer leeeeenge. Hadde det travelt med å bli gravid, men nå som jeg faktisk er det og alt ser ut til å gå bra så kan det godt ta litt tid før jeg blir tobarnsmor :facepalm::joyful:

Veldig, veldig stas at vi får en jente denne gangen. Koser meg med innkjøp allerede. Det er så mye mer fint til jenter enn til gutter.

Hvordan går det med deg? :Heartred

Godt å høre at det roer seg litt ❤ kvalme og oppkast er slitsomt! Haha ja, kjenner til følelsen med at det kan roe seg litt med å bli tobarnsmamma, selvom ukene flyr denne gangen!

Er i uke 26 nå, og alt er bra :) fortsatt kvalm, men heldigvis ikke mye oppkast lenger.
 
Termin: 16.04.2021
På vei: 16+0

VI FÅR EN JENTE! :Heartpink:dummy1:


Symptomer:
Føler meg veldig mye bedre. Noe mer energi og veldig mye mindre kvalm. Spyr kanskje annenhver dag og blir fort kvalm av lukter eller hvis jeg går over 2 timer uten å spise, men kan ikke sammenlignes med formen for 3-4 uker siden.
Cravings: Ikke noe spesielt, men har mer lyst på frukt enn vanlig :)
Medisiner: Lutinus til uke 12 og Abyl-e til uke 12. Har prøvd Afipran og Postafen mot kvalme - uten effekt. Phenergan fungerte mot kvalmen, men alt for mye bivirkninger til at jeg klarte gå på den.
Vektendring: Gikk ned 3 kg første trimester. Opp igjen 1,5 kg nå.
Mage: Stor. Har sagt jeg skal legge ut bilde en stund, men SKAL gjøre det etterpå. Promise! Kjenner livmor godt et par cm under navlen.
Neste JM/legetime: Oul er 17.11. Så har jeg time hos JM 24.11.
Ultralyd:. har ikke vært på ul siden sist. Da så vi en frisk og fin liten jente ❤️
Bilde:
d4b1891a-d8fb-490b-a196-559a57a69d5f-jpeg.337768

Aktivitet i magen:
Morkaken ligger delvis foran så kjenner ikke alt, men har kjent litt dult i ny og ne på høyre side der morkaken ikke dekker. Innbiller meg at jeg kjenner det svakere denne gangen, men det kan jo være på plasseringen til livmor.
Kjønn: Jente :dummy1::Heartpink
Navn: Jentenavn er klart, men vi holder det hemmelig enn så lenge :)
Utstyr som gjenstår:
Har laget en oversikt:
- Tripptrapp stol
- Bilstolpose
- Søskenvogn
- Lekegrind
- Bedside crib (får låne av en venninne)
- Sprinkelseng
- Vippestol

Vi har bestemt oss for hva vi skal kjøpe, men ikke kjøpt noe enda. Venter på Black Friday salg for vogn, tripptrapp, seng, vippestol og bilstolpose. Lekegrind kjøper vi nok brukt på Finn. Vi mangler også bedside crib, men det skal vi få låne av et vennepar. Ellers har jeg kjøpt litt jentetøy. Er jo så himla mye fint til jente! Farlig for meg å gå i butikker om dagen.
:love7

Tanker om fødsel: Bare at jeg gleder meg til å føde igjen. Synes det var helt rått!
Neste milepæl: Hver nye uke fremover er en milepæl.
- 5+1 (kjemisk) ❤️
- 6+0 (hjerte på ul)❤️
- 7+1 (første kontroll hos gyn)❤️
- 8+0 (sjansen for abort er betraktelig redusert ❤️
- 8+2 (ul) ❤️
- 9+1 (ul) ❤️
- 10+0 (bare 2 uker igjen til 12+0!!)❤️
- 10+6 (lege+blodprøver)❤️
- 11+0 (nedtrapping Lutinus)❤️
- 12+0 (over den magiske grensen)❤️
- få innkalling til OUL❤️
- 13+3 (se kjønn på ul)❤️
- 17.11 (oul)
- 24.11 (jm time)
- 25.11 (halvveis)
- 06.01.2021 (100 dager igjen)
- 07.03.2021 (høygravid)
- 26.03.2021 (går i permisjon)
 
Så koselig!! Gratulerer med ei lita jente i magen❤❤
 
Gratulerer så mye med ei frisk og fin jente på vei ❤️
Leit at formen har vært så elendig, men godt å lese at det er på bedringens vei :)

Gleder meg til å se magebilde :)
 
Termin: 18.04.2021
På vei: 18+5

ORDINÆR ULTRALYD :Heartpink:dummy1:


Symptomer:
Formen er fortsatt stigende, men synes det går alt for treigt. Har veldig lite energi og blir fort sliten og svimmel. Klarer faktisk ikke stå når jeg dusjet for blir så svimmel av det. Ringte helsestasjonen for synes ikke jeg skal måtte vente helt til uke 24 for neste sjekk av diverse verdier så fikk en time på torsdag. Vil gjerne sjekke blodtrykk og jern. Føler liksom at jeg aldri blir ordentlig uthvilt/restituert. Våkner like sliten som da jeg la meg, er blek og mørke ringer under øynene og får nesten melkesyre av å bære lille mannen opp trappen. Kan ikke huske at det var sånn sist...
Cravings: Ikke noe spesielt, men har mer lyst på frukt enn vanlig :)
Medisiner: Tar 40mg jern og tran.
Vektendring: Veier plutselig det samme som jeg gjorde i uke 35 sist. Litt skummelt. Håper det ikke fortsetter sånn, men gikk jo opp veldig lite sist. Det betyr 5 kg opp så lang på meg.
Mage: Sa jeg skulle legge ut bilde sist og det glemte jeg selvsagt. Her kommer bilde:

Neste JM/legetime: Time hos jordmor 19.11.
Ultralyd: Vært på ordinær ultralyd i dag. Pappan fikk være med så det var fint. Så en frisk og fin liten baby. Alt så heldigvis bra ut. Ble satt 2 dager tilbake. Fikk "innskrivningssamtale" så da kan jeg ta opp denne angsten min for gynekologiske undersøkelser. Vil jo gjerne ha en fødsel slik som sist der de aldri undersøkte åpning før vi så hodet. HUn som gjennomførte utralyden var veldig overrasket over dette, men holder jeg meg hjemme lengst mulig kan de ikke undersøke meg. Det blir nok taktikken denne gangen også.
Bilde:
DA62C38E-CED3-4315-A1A1-D8D253193B50.jpeg

Aktivitet i magen:
Morkaken ligger delvis foran så kjenner lite. Hadde håpet jeg kom til å kjenne mer nå som jeg nesten er halvveis, men må nok smøre meg med mer tålmodighet. Kjenner dult i ny og ne på sidene, men er så svakt at jeg ofte er usikker på om det faktisk er lillesøster.
Kjønn: Jente :dummy1::Heartpink
Navn: Jentenavn er klart, men vi holder det hemmelig enn så lenge :)
Utstyr som gjenstår:
Har laget en oversikt:
- Tripptrapp stol
- Bilstolpose
- Søskenvogn
- Lekegrind
- Bedside crib (får låne av en venninne)
- Sprinkelseng
- Vippestol

Vi har bestemt oss for hva vi skal kjøpe, men ikke kjøpt noe enda. Venter på Black Friday salg for vogn, tripptrapp, seng, vippestol og bilstolpose. Lekegrind kjøper vi nok brukt på Finn. Vi mangler også bedside crib, men det skal vi få låne av et vennepar. Ellers har jeg kjøpt litt jentetøy. Er jo så himla mye fint til jente! Farlig for meg å gå i butikker om dagen.
:love7

Tanker om fødsel: Bare at jeg gleder meg til å føde igjen. Synes det var helt rått!
Neste milepæl: Hver nye uke fremover er en milepæl.
- 5+1 (kjemisk) ❤️
- 6+0 (hjerte på ul)❤️
- 7+1 (første kontroll hos gyn)❤️
- 8+0 (sjansen for abort er betraktelig redusert ❤️
- 8+2 (ul) ❤️
- 9+1 (ul) ❤️
- 10+0 (bare 2 uker igjen til 12+0!!)❤️
- 10+6 (lege+blodprøver)❤️
- 11+0 (nedtrapping Lutinus)❤️
- 12+0 (over den magiske grensen)❤️
- få innkalling til OUL❤️
- 13+3 (se kjønn på ul)❤️
- 17.11 (oul) :Heartred
- 19.11 (jm time)
- 25.11 (halvveis)
- 06.01.2021 (100 dager igjen)
- 07.03.2021 (høygravid)
- 26.03.2021 (går i permisjon)
 
Last edited:
Termin: 18.04.2021
På vei: 18+5

ORDINÆR ULTRALYD :Heartpink:dummy1:


Symptomer:
Formen er fortsatt stigende, men synes det går alt for treigt. Har veldig lite energi og blir fort sliten og svimmel. Klarer faktisk ikke stå når jeg dusjet for blir så svimmel av det. Ringte helsestasjonen for synes ikke jeg skal måtte vente helt til uke 24 for neste sjekk av diverse verdier så fikk en time på torsdag. Vil gjerne sjekke blodtrykk og jern. Føler liksom at jeg aldri blir ordentlig uthvilt/restituert. Våkner like sliten som da jeg la meg, er blek og mørke ringer under øynene og får nesten melkesyre av å bære lille mannen opp trappen. Kan ikke huske at det var sånn sist...
Cravings: Ikke noe spesielt, men har mer lyst på frukt enn vanlig :)
Medisiner: Tar 40mg jern og tran.
Vektendring: Veier plutselig det samme som jeg gjorde i uke 35 sist. Litt skummelt. Håper det ikke fortsetter sånn, men gikk jo opp veldig lite sist. Det betyr 5 kg opp så lang på meg.
Mage: Sa jeg skulle legge ut bilde sist og det glemte jeg selvsagt. Her kommer bilde:

Neste JM/legetime: Time hos jordmor 19.11.
Ultralyd: Vært på ordinær ultralyd i dag. Pappan fikk være med så det var fint. Så en frisk og fin liten baby. Alt så heldigvis bra ut. Ble satt 2 dager tilbake. Fikk "innskrivningssamtale" så da kan jeg ta opp denne angsten min for gynekologiske undersøkelser. Vil jo gjerne ha en fødsel slik som sist der de aldri undersøkte åpning før vi så hodet. HUn som gjennomførte utralyden var veldig overrasket over dette, men holder jeg meg hjemme lengst mulig kan de ikke undersøke meg. Det blir nok taktikken denne gangen også.
Bilde:Vis vedlegget 341070
Aktivitet i magen:
Morkaken ligger delvis foran så kjenner lite. Hadde håpet jeg kom til å kjenne mer nå som jeg nesten er halvveis, men må nok smøre meg med mer tålmodighet. Kjenner dult i ny og ne på sidene, men er så svakt at jeg ofte er usikker på om det faktisk er lillesøster.
Kjønn: Jente :dummy1::Heartpink
Navn: Jentenavn er klart, men vi holder det hemmelig enn så lenge :)
Utstyr som gjenstår:
Har laget en oversikt:
- Tripptrapp stol
- Bilstolpose
- Søskenvogn
- Lekegrind
- Bedside crib (får låne av en venninne)
- Sprinkelseng
- Vippestol

Vi har bestemt oss for hva vi skal kjøpe, men ikke kjøpt noe enda. Venter på Black Friday salg for vogn, tripptrapp, seng, vippestol og bilstolpose. Lekegrind kjøper vi nok brukt på Finn. Vi mangler også bedside crib, men det skal vi få låne av et vennepar. Ellers har jeg kjøpt litt jentetøy. Er jo så himla mye fint til jente! Farlig for meg å gå i butikker om dagen.
:love7

Tanker om fødsel: Bare at jeg gleder meg til å føde igjen. Synes det var helt rått!
Neste milepæl: Hver nye uke fremover er en milepæl.
- 5+1 (kjemisk) ❤️
- 6+0 (hjerte på ul)❤️
- 7+1 (første kontroll hos gyn)❤️
- 8+0 (sjansen for abort er betraktelig redusert ❤️
- 8+2 (ul) ❤️
- 9+1 (ul) ❤️
- 10+0 (bare 2 uker igjen til 12+0!!)❤️
- 10+6 (lege+blodprøver)❤️
- 11+0 (nedtrapping Lutinus)❤️
- 12+0 (over den magiske grensen)❤️
- få innkalling til OUL❤️
- 13+3 (se kjønn på ul)❤️
- 17.11 (oul) :Heartred
- 19.11 (jm time)
- 25.11 (halvveis)
- 06.01.2021 (100 dager igjen)
- 07.03.2021 (høygravid)
- 26.03.2021 (går i permisjon)
Glad for at alt går så bra!
 
I dag er jeg halvveis! Hurra! "Bare" 20 uker igjen. Graviditeter er lange... :bored:

Har endelig fått shoppet litt babyutstyr. Kjøpt søskenvogn (thule urban glide 2 dobbel), bilstolpose (Voksi move) og nattpose (Easygrow leaf 0-6mnd). Kjøpte også bilstol - cybex sirona i-size. Kjenner jeg sliter med å få sønnen vår inn og ut av bilen nå pga. klønete bilstol. Jeg får fort kynnere og kjenner det godt i korsryggen. Dårlig start på dagen når jeg har masse kynnere før kl 9. Er også en del hensyn som bør tas mtp mannen sin rygg så da kjøpte vi ny bilstol til storebror. Lillesøster får jo brukt den etterhvert hun også.

Ellers får vi tripptrapp stol, lekegrind og vippestol til jul av familie. Har ikke shoppet noe klær. Synes ikke det har vært noe særlige gode tilbud på det som står på ønskelisten. Er jo ingen hast med klær til lillesøster akkurat. Blitt ferdig med absolutt alle julegaver da. Fornøyd med det! Eneste som da gjenstår på listen er seng og den kjøper vi på IKEA når det nærmer seg.

Ser også på milpelslisten min at det bare er 3 milepæler igjen. Sykt!

Neste milepæl: Hver nye uke fremover er en milepæl.
- 5+1 (kjemisk) ❤️
- 6+0 (hjerte på ul)❤️
- 7+1 (første kontroll hos gyn)❤️
- 8+0 (sjansen for abort er betraktelig redusert ❤️
- 8+2 (ul) ❤️
- 9+1 (ul) ❤️
- 10+0 (bare 2 uker igjen til 12+0!!)❤️
- 10+6 (lege+blodprøver)❤️
- 11+0 (nedtrapping Lutinus)❤️
- 12+0 (over den magiske grensen)❤️
- få innkalling til OUL❤️
- 13+3 (se kjønn på ul)❤️
- 17.11 (oul) ❤️
- 19.11 (jm time)❤️
- 25.11 (halvveis)❤️
- 06.01.2021 (100 dager igjen)
- 07.03.2021 (høygravid)
- 26.03.2021 (går i permisjon)
 
Hurra for halveis :) :) :) Hvordan er formen ellers om dagene nå ? :)

Takk! Formen er ganske fin, men når jeg begynner å ramse opp alle småplagene mine innser jeg at det er blitt en del :hilarious: I dag kastet jeg opp igjen. Gjør det innimellom fortsatt når jeg er ekstra sliten. Kjenner at kroppen ikke helt klarer å resette ila. natten så jeg våkner ikke uthvilt. Blir slitsomt etterhvert. Ellers har jeg måttet øke dosen min på jern som har ført til megaforstoppelse :hilarious: Har fått ordnet meg litt laktulose i dag så håper det hjelper på :wacky: Ja, også har jeg veldig masse kynnere, vondt i korsryggen, pottetett i nesa og sure oppstøt :hilarious::hilarious: Så føler meg ganske gravid akkurat nå. Har jobbet 100% i snart 5 uker. Jm rådet neg til sykemelding igjen pga. kynnerne, men har virkelig ikke lyst. Er jo ikke jobben som forårsaker de - det er 1-åringen og han kan jeg ikke sykemelde meg fra :joyful:

Hvordan går det med deg? Er litt mindre aktiv om dagen og du har en veldig populær dagbok så må innrømme at jeg ikke klarer holde meg helt oppdatert, men veldig glad på dine vegne at han i magen er frist også håper jeg du snart kan legge en vellykket oul bak deg og se fremover ❤️
 
Takk! Formen er ganske fin, men når jeg begynner å ramse opp alle småplagene mine innser jeg at det er blitt en del :hilarious: I dag kastet jeg opp igjen. Gjør det innimellom fortsatt når jeg er ekstra sliten. Kjenner at kroppen ikke helt klarer å resette ila. natten så jeg våkner ikke uthvilt. Blir slitsomt etterhvert. Ellers har jeg måttet øke dosen min på jern som har ført til megaforstoppelse :hilarious: Har fått ordnet meg litt laktulose i dag så håper det hjelper på :wacky: Ja, også har jeg veldig masse kynnere, vondt i korsryggen, pottetett i nesa og sure oppstøt :hilarious::hilarious: Så føler meg ganske gravid akkurat nå. Har jobbet 100% i snart 5 uker. Jm rådet neg til sykemelding igjen pga. kynnerne, men har virkelig ikke lyst. Er jo ikke jobben som forårsaker de - det er 1-åringen og han kan jeg ikke sykemelde meg fra :joyful:

Hvordan går det med deg? Er litt mindre aktiv om dagen og du har en veldig populær dagbok så må innrømme at jeg ikke klarer holde meg helt oppdatert, men veldig glad på dine vegne at han i magen er frist også håper jeg du snart kan legge en vellykket oul bak deg og se fremover ❤️
Godt å høre at den forferdelige døgnet rundt kvalmen er bedre :) :) :) Men føler meg også sliten etter spyrundene for uker siden :p
Håper du har litt fri i julen (at partner kan ta 1 åringen litt og slikt :) Så du får slappet av og tatt livet litt med ro :)
Laktulose er fantastisk :p har selv tatt det noen uker (fått en ny hverdag i graviditeten av den og) :p

Det går greit her :) litt tunge dager nå mot desember md tanke på i fjor, men lillebror i magen er aktiv og gleder meg veldig til han kommer i Mai :) Helgen skal brukes til julebakst, familiehygge, pynting og julefilm her :)
Ikke alltid jeg selv klarer å henge med i dagboka mi så godt som jeg ønsker engang :confused:
God helg da :) :)
 
Back
Topp