En bagatell, men allikevel...

Mitos

Glad i forumet
Hvert år fra siden jeg kan huske så har jeg elsket håndballmesterskapet i desember. Fra jeg var liten å så det sammen med mormor til nå ELSKER jeg det. Det er DET som gir meg skikkelig julestemning.
MEN nå sliter jeg så innmari. Jeg er så trøtt, og blir kvalm med en gang når jeg blir trøtt. I tillegg kommer de utrolig rastløse bena. På søndag måtte jeg bare slå av etter første omgang når klokken var 21, for da var jeg så kvalm at jeg ikke orket å ha øynene oppe. Og det gjorde meg oppriktig trist.

Har så lyst å se i kveld og, og har til og med sovet middag men kjenner at kvalmen kommer raskere og raskere....
Er egentlig ingen råd mot det, og lite å gjøre med men det gjør meg faktisk så trist og jeg kjenner det er en liten bismak med graviditeten....sikkert veldig rart for andre :-P

Men men, noen andre som følger med håndballjentene våre :-) ?

Jeg følger med og venter spent ♥️

Utrolig synd at du føler det slik og at formen er så elendig. Jeg desverre ingen råd til deg, aner ikke hva du kan gjøre..
Men jeg krysser fingra for at du får nyte kveldens kamp, i det minste at den blir bedre enn på søndag :) ♥️

Jeg følger med og venter spent ♥️

Utrolig synd at du føler det slik og at formen er så elendig. Jeg desverre ingen råd til deg, aner ikke hva du kan gjøre..
Men jeg krysser fingra for at du får nyte kveldens kamp, i det minste at den blir bedre enn på søndag :) ♥️

Ja, håper det jeg og. Vi har heldigvis tv på soverommet så jeg får sett så mye som mulig helt til jeg må slå av.

Lykke til med kampen i dag :-D

Uff så kjedelig! [emoji53]
Ja, følger med[emoji173]️ Håndballjente selv og er aldri en jul uten[emoji16]

Håper du kommer deg! Mange kamper igjen[emoji2]

Uff, stakkar deg! Det er ille når man ikke engang orker å se på TV i senga :(
Håper du får det bedre :)

Uff, stakkar deg! Det er ille når man ikke engang orker å se på TV i senga :(
Håper du får det bedre :)

Ja, syns det er det.
Men skal ikke klage, for formen er veldig mye bedre på dagtid enn hva den var for bare 3 uker siden. Er 10 uker i dag. Men akkurat dette med håndballen er skikkelig kjipt merker jeg :-/ Jeg prøver å tenke at det kommer håndballmesterskap hvert år, og dette er siste ungen :joyful:

Uff så kjedelig! [emoji53]
Ja, følger med[emoji173]️ Håndballjente selv og er aldri en jul uten[emoji16]

Håper du kommer deg! Mange kamper igjen[emoji2]

Kos deg med kampen i kveld. Blir utrolig spennende mot Polen ;) Har lagt meg opp i sengen nå så håper jeg orker å se en del av kampen hvertfall :-)

Huff, krysser fingrene for at formen din blir bedre snart! ☺️

Back
Topp