en babygutt :) :) :)

Chris33

Flørter med forumet
Var på ul på fredag (henvist til spesialist) fikk se en herlig liten baby, alle mål stemte med hvor langt jeg er på vei, og alt så helt perfekt ut :) 
Han spurte om vi ville vite hva kjønnet hva, og da sa han det var en gutt... 
Jeg kunne ikke se noe men han var  helt sikker i sin sak.. :) :)

Utrolig gøy hvis det stemmer siden jeg har en jente fra før :) så får vi se på hoved ultralyden 3 juli :)

Noen andre som har fått vite kjønnet tidlig ?

Gratulere med en gutt i magen, koselig med en av hvert kjønn Æ fekk vit at vi fekk en gutt i uke 15 sist å d vart en gutt

Å, så gøy! Gratulerer så mye med en liten gutt i magen!

Jeg skal forhåpentlig på UL i løpet av en ukes tid for å følge opp en blødning forrige uke. Da er jeg ca 15 uker, så jeg håper kanskje de kan se kjønn da :)

Å så gøy :) Gratulerer med gutten i magehuset ditt! :)
Kunne ikke se noe kjønn på ul i uke 12, ikke overraskende.
Så gleder meg veldig til den ordinære 18 juli som virker kjeeempe lenge til nå :P hehe

takk for det :) jeg gleder meg veldig :) kjønnet spiler jo ingen rolle så lenge det er friskt, men må innrømme at det blir litt gøy :) 

Jeg kommer nok ikke si det til så mange før den ordinære ultralyden :) 
lykke til dere og.... synes tiden går litt opp og ned, når det nærmer seg at jeg skal gå over i ny uke så går det veeeeeldig sakte, men eller synes jeg no det går greit raskt :)

Så utrolig gøy! Grattis! 

Gratulerer, så herlig med en av hver! Blir spennende å se om de sier det samme på ordinær ul. :-))

Back
Topp