en baby til...

vw*engel

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
...har jeg egentlig ikke hatt lyst på siden ellie ble født.
vi har hatt det beintøft, med kolikk, melkeintoleranse, og masse skrik osv...
kan vel ikke påstå vi har hatt mange nettene med hel søvn det siste halve året.
i tillegg har vi et lite hus, så det er ikke plass til en brøster.
Ellie er ei aktiv jente, og vi sitter ikke mye med hendene i fanget om dagen...
så, en til har virkelig ikke smakt. Og jeg har heller ikke blitt klein av å holde slike små.

MEEEEN, her i uka kom det som et smell!
jeg er såååå babysjuk!!!
[>:]

(men, føler likevell at jeg ikke vil, selv om jeg har sååååå lyst....)

sånn er det her og[8D]

ORIGINAL: Sha

sånn er det her og[8D]

Her og!

jeg kjenner at det er nok å låne jeg. he he. er fornøyd med mine 3 snupper[:D] men smelter jo helt hver gang jeg ser en baby og derfor er det så kjekkt at snart skal veninna mi ha og da kan jeg kose me babyen hennes[:D]

Kjenner meg så igjen, på utrolig mange punkter.
Om ikke vi har hatt kolikk så har vi hatt nok annet og stri med.
Jeg er også kjempe babysyk, men det passer absolutt ikke for mitt ork. Mini har sovet over 2 mnd, litt tull er det av og til, men 14-15 mnd uten søvn.....vi har mye å ta igjen.
Du beskriver igrunn vår situasjon også der altså.

Godt å vite vi er flere i samme båt.

me 2. er så mange rundt meg som skal ha bebiser. og jeg også vil ha. men vi må ha i orden en heil liste av ting, før vi kan prøve på en til.

Kjenner igjen opplegget. Vi var i grunn mentalt og fysisk veldig ferdige med barn etter at Tuva kom. Særlig siden svangerskapet var høyrisiko og legene egentlig anbefalte stopp...

Men såå en dag dag bare sa det "bang" magen og jeg ønsket meg flere, morsomme var jo at min kjære opplevde akkurat det samme. Han ønsket seg en lillesøster til Tuva, hihi.

Så da bestemte vi oss for å la det stå til, med legen på "alerten", sånn at jeg ble fulgt nøye opp fra dag en.

Nå kjenner jeg av og til på den "å jeg skulle hatt et lite nurk å kose med", men så tenker jeg på våkenetter(som vi i grunn fortsatt holder på med), usikkerhet, sykdom + at et svangerskap til kan ta livet av meg.. og det holder å kose litt med andres nyfødte :)
Blir ikke flere på oss, men vi angrer ikke på at vi tok sjansen på nr2. Trym har gjort livet mitt komplett :)

jeg skjønner hva du mener.
og jeg synes dere har hvert flinke som har holdt ut så godt.
her sitter jeg å gruer meg for å få et skrike/problem barn.
vi har jo hvert så heldig med snuppa som fanden meg aldri klarer å grine mer enn 1 min.
som sover hele nattan og som ellers er så grei å ha med å gjøre.
så jeg er livredd for å få en djevel unge denne gangen[&o] men så trøster jeg meg med at det er for en liten liten periode i livet det vil være tøft.

kanskje det vil røske litt sånn ekstra i livmora nærmere jul[8D]

ååå deilig å se jeg ikke er alene om den der!

mange sier til meg at om jeg blir gravid nå, så er ellie 9mnd større til den tid,
og det kan hende vi får en snill unge ( slik som prinsessa si prinsesse....)
men jeg er livredd for å få en "ellie" til...

jeg spurte bjørn i går, og fikk klar beskjed om at en til ble ikke aktuelt før vi hadde større hus.

ORIGINAL: vw*engel

mange sier til meg at om jeg blir gravid nå, så er ellie 9mnd større til den tid,

jeg spurte bjørn i går, og fikk klar beskjed om at en til ble ikke aktuelt før vi hadde større hus.

Ganske redd for å få en mini lik min en gang til også.
Her sier samboer at det ikke blir fler i det hele tatt[8D]

Jeg har det slik NÅ....

Jeg har egentlig IKKE lyst på flere, og kommer heller ALDRI til å få det.
Men BANG så kommer babysyken... Og jeg blir babysyk i hele meg...
Men her er det stopp....

Etter nr 1 derimot hadde jeg lyst på ny med engang nesten, men så var jeg aldri igjennom noen tøffe perioder med han. Kan godt skjønne at du føler det slik ja...

ORIGINAL: Sharon

ORIGINAL: vw*engel

Ganske redd for å få en mini lik min en gang til også.
Her sier samboer at det ikke blir fler i det hele tatt[8D]

her prøvde gubben å si det samme, men så minte jeg han på hans egen barndom som enebarn,
og da sier han at om vi kan, så skal vi gi ellie et søsken...
så her blir det fler... etterhvert!!!!

Back
Topp