En baby til takk!

Noelle

Februar 2014
Februar 2014 - Skjult forum
Novembergull 2017
Hjelpe meg, jeg tror jeg må være koko, men jeg tar meg selv i å gå rundt og ha lyst til å bli gravid igjen SNART! Jeg har skikkelig lyst på en baby til! Har ei venninne som skal ha om fire uker og jeg er dritmisunnelig! (Og åpenbart syk i hodet )

Sent from my iPad using BV Forum

Hjelpe meg, jeg tror jeg må være koko, men jeg tar meg selv i å gå rundt og ha lyst til å bli gravid igjen SNART! Jeg har skikkelig lyst på en baby til! Har ei venninne som skal ha om fire uker og jeg er dritmisunnelig! (Og åpenbart syk i hodet )

Takk å lov! Eg ekje den einaste som går rundt slek! :P

Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤

OMG! Kunne ikke tenkt meg det :-P

Sent from my iPhone using BV Forum

Haha! Jeg gleder meg til å gå gravid igjen, jeg også.

Jeg er så utrolig forelska i lillesnuppa mi, så jeg tenker at dette må jeg bare gjøre en gang til, selv om svangerskapet var forjævelig og fødselen var laaaaang og vond. Menmen, jeg skal vente til høsten 2015, da begynner vi å hoppe i høyet igjen uten paraply

Hehe du er ikke alene. Men jeg tror at her forsterkes det av at man alltid vil ha det man ikke kan få. Jeg vet dette er siste, derfor blir snuppa alt for fort stor

Å gud, nei takk - ikke ennå! :p gleder meg jo til å gå gravid igjen, men håper det blir noen år til!

Lillegutt 5/3-14 <3

Du er ikke alene ;)

Februar-14 mamma <3

Eg vil gjerne ha flere, men må finne meg en som kan hjelpe meg :P og som blir værende selv om eg sover 20 timer dagen i 9 mnd....

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app

Tenker det samme jeg og, selv om jeg og samboeren har blitt "enige" om at vi ikke vil ha flere. Det var mest fordi fødselen var lang, jævlig og traumatisk for oss begge :-P men jeg klarer ikke å slå meg til ro med at vi bare skal ha en... Hun vokser jo så sykt fort!!!

;)
Mannen min bruker å tulle å si at han ønsker seg et fotballag. Da tror jeg vi må adoptere eller bli bigamister. Det siste mente han kom til å bli for dyrt.. haha!

Haha! Godt det ikke er bare meg som har den tanken

Haha, ja det er koselig å tenke på, men jeg koser med veldig med å kunne gi 100% oppmerksomhet til jenta mi. Hun skal få lov å være enebarn et par år før hun må dele.
Hun kan jo øve seg med de to kusinene sine så lenge;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Haha, kjenner meg SÅÅÅ igjen! :p
Å her har keg allerede tre barn, de to siste med 12,5 mndrs mellomrom ;p
Men satser på at den følelsen går over etter hvert.. Tror det blir litt ekstra slik for min del da dette egentlig er sistemann.. Er litt vemodig å kvitte seg med babytingene etterhvert :o

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Kunne godt tenkt meg en til, kanskje ikke helt med en gang men ikke om alt for lenge. Men foreløpig vil ikke mannen så da må jeg versegod vente. Håper han er litt mer positiv om et par år.

Back
Topp