En apelsin i magen

1rosa+1til?

Elsker forumet
I dag er jeg endelig 7 uker på vei. Siden jeg ble sotti litt til bake hehe... Og når jeg logga meg på nå, sier bv at jeg har en apelsin i magen(livmora) hehe... Kvalem er helt fæl i dag.. Så den har vel kommet for å bli. Men takk gud for at den ikke er like ille hver dag <3

Hehe, lille apelsin[:D] det var nå en søt måte å si det på da!

Ja tenk en hel appelsin, det er stort det [:)] 
Kvalme er ikke moro, men greit når man ikke er dårlig hele tiden. Håper du får en goooood dag tross kvalmen

hihi ja syntes det selv haha... Så ukas kalle navn på den lille er nok lille apelsin haha

Takk for det hihi... Ja satt nettopp og studerte apelsinene jeg har i en bolle på bordet... Og de er virkelig store hehe... Så da lurer man litt på hvorfor ikke magen syntes noe mere enn bare litt oppblåst hehe... Men bekenet er jo ganske stort da... Så gleder meg til den blir større hehe... Har jo fått noen spm ang magen... Men da sier jeg at jeg er gravid, men magen er nok bare fett enn så lenge hehe

lille appelsin ligger trygt og godt dypt inni deg enda vettu, men er nok ikke lenge før magen bare vokser og vokser og vokser [:)]

Ååååå det skal bli så godt det <3 hehe gleder meg helt sykt til å gå rundt og strutte med magen hihi

ÅÅÅÅ ja det trur jeg veldig på hehe...

Gratulerer

Jammen godt det går fremover med oss!!! Det går tregt, og når man i tillegg er dårlig så går det liksom enda treeeeeeegere....Jaja, den som venter på noe godt venter ikke forgjeves[;)]

Da gratulerer jeg med 7 uker [:D]
Og enig i at det er merkelig hvor lite man kjenner til den livmora, så mye som den har vokst.

God bedring fra kvalmen også (selv om du kanskje ikke ønsker å bli helt kvitt den heller) [;)]

Gratulerer med 7 uker, Lille appelsin, så søtt å si det. Hehe. Spent på hva som kommer fremover da. hiih.

Gratulerer med appelsin uken;) Er der jeg også. Hihi! The orange girls;).

Litt morsomt å tenke på egentlig[:)]

ORIGINAL: Jaybird

Haha Jaybird... Får sakt det du oxo hehe... Jupp fram til neste fredag er jeg lykkelig forelsket i lille appelsin haha

Er babyen virkelig på str med en appelsin i uke 7? Det kan vel ikke stemme? Det er vel heller på str med et bringebær? [:D]

ORIGINAL: jealie28

Er babyen virkelig på str med en appelsin i uke 7? Det kan vel ikke stemme? Det er vel heller på str med et bringebær? [:D]

Hihi. Livmoren er på str med en appelsin;)

ORIGINAL: nadja1986

Haha Jaybird... Får sakt det du oxo hehe... Jupp fram til neste fredag er jeg lykkelig forelsket i lille appelsin haha

Hvilken frukt får vi etterpå, tro?

ORIGINAL: nadja1986

Hvilken frukt får vi etterpå, tro?

at lillen er ei plomme, og livmora en grapefrukt [;)]

Trodde grapefruit var mindre enn appelsin jeg O.o. eller kanskje jeg tar helt feil. hehe.[:D]

Back
Topp