en anna ting..

bebi

Elsker forumet
Malin fåt nan1 igjen nå.begynte ved 12-tiden i går(lørdag).da spiste hun hver 3time,våkner gjerne en halvtime eller time før det er gått 3timer,og da virker ho kjempesulten,søker å står i.kan jo ikke vera sulten når ho spiser så ofte å alt fra 120-135ml?skulle ønske de kunne prate til tider..[:)]

men ho virker sulten etter bare et par timer noen ganger,men må jo la det gå 3tima hvertfall så vidt jeg veit?er noen ganger 4timer her og..

Vel...en venninne av meg sa til meg at ofte så kan de spise mye på ett måltid...de er liksom ikke helt rutinerte i den spisinga[8D] Oliver spiste her om dagen 135 ml på ett måltid...30 min senere var han like sulten og spiste ytterligere 120 ml[:-] Trodde ikke det var mulig å spise så mye...men han var kjempefornøyd...så det jeg har lært er at han må bare få så mye han trenger når han trenger det...også får man heller få inn litt rutiner når han blir litt større[:)]

blir det ikke fort sånn at da småspiser de ofte?nå i dag var f.eks Malin ferdig å eta ved fem tiden.da er det mat tid igjen rundt 20 eller no.men hun sov kansje en time,så skriker ho veldig,roer seg litt med smokken,så skriker ho at[:(]virker som enten ho har vondt eller er sulten..men har fått beskjed at man ikke skal gi for ofte heller..ga ho et mellommåltid i går ved midnatt,og da drakk ho 70ml,så våkna ho at ved 3tia og spiste på nytt.hørt at de kan få vondt i magen av for mye mat og?

dytter

Jeg har også hørt at de kan få vondt i magen ved for mye.... Men Silje gulper om det blir for mye. Hun får hver 4 time stort sett. Hender det bare går 3 mellom de to første måltidene på formiddagen når hun ikke har fått mat på natten. [:)]

i dag har Malin spist mye!!sov fra ett i natt til 7.spiste 120ml kl.8.så 160ml ved 12tiden.roa seg ikke,så 4oml til ett.sov en time,så nye 80ml kl haltre til halfire!!!men da roa ho seg nå,har sovet godt i over en time nå,bare håper ho sover ei stund nå.men ho trenger det vel da siden ho sov så lenge i natt.men blir jo helt surr med rutine og at det ska gå 3timer mellom..hvor lang tid bruker dere på å gi maten?malin bruker en halvtime stortsett..noen ganger 1time

dytt

Back
Topp