EmVee

EmVee

Glad i forumet
Junilykke 2020 ♡
Gøy og se tilbake til! :D

EL skjedde 6/10 og fy søren for noen smerter. Jeg klarte ikke clutche bilen, stakk når jeg reiste meg opp og det var 3-4 timer med SKIKKELIG vondt. Bestilte meg faktisk legetime noen dager etterpå i tilfelle jeg var full i cyster eller noe. Verste jeg har kjent foruten fødsel og første gang jeg har kjent det.

Uken før IKM: Trøttere enn vanlig, mer sulten og intervallen jeg tok 2 dager før IKM var helt grusom. Jeg BLE så sliten. Ble litt mistenksom da det gjorde vondt og ha på sports-bhen.

2 dager før IKM: svak billigtest man virkelig måtte ha strekøyne for å se.
1 dag før IKM: Positiv digital CB hvor det lyste "gravid 1+2"
IKM: En test til, vanlig strimmel fra babyplan. Positiv, men ikke sånn kjempesterk. Kanskje lite HCG enda?

Uke 4/IKM symptomer: Mer sliten, men får ikke sove på dagtid hvis jeg prøver. Sulten _hele_ tiden. Litt ømme pupper.

4+2, forholdsvis symptomfri. Sliter skikkelig med snus og har SÅ lyst på det. Onico gjør liksom ikke helt nytten. Men får bare holde ut!

4+4. HERREGUD så dårlig jeg sover. Og buksa er trang. Om jeg er oppblåst eller om det er min voldsomme apetitt som har skylda kan bare fåglarna vite :laughing002. Jeg er sulten døgnet rundt og blir aldri mett. Great!

5+2 Og der har kvalmen meldt sin ankomst... uggen døgnet rundt!
Eller ikke.. Den varte i 2 dager :p

5+6 Megasvak brunt på papiret, ikke hatt sex men kanskje pga tung styrketrening? Vet ikke. Kom også bittelitt 6+0, men ingen smerter og økte heller ikke i mengde så ikke bekymret. Ellers fin form, merker ikke så mye til graviditeten annet enn trøtt :) Leverpostei er sykt godt for tiden og jeg spiser en boks per dag :laughing002

Første jordmortime 6/11
Det gikk veldig fint! Tok blodprøver, urinprøve og fylte ut helsekort. Snakket en del om min forrige fødsel,svangerskap og amming (litt traumer) og det var veldig godt! God tone med henne så kommer til å gå mest dit framover

6+4 Fortsatt veldig trøtt, men sover heldigvis godt på natta. Mye utflod og litt uggen nå og da. Høy puls av ingenting for tiden, ellers tipp topp form! Måtte det bare vare :D

7+2 VEL...det varte ikke. Konstant utmatta og kvalm døgnet rundt.

8+3 Fortsatt kvalm døgnet rundt og helt utmattet. Orker ingen verdens ting. Lever på brødskive med smør og ost

TUL: 20/11 Gikk sååå fint!! En baby som rørte på seg, 170 hjerteslag i minuttet og alt så bra ut. Jeg er så forbaska lykkelig :love7 Ble flyttet fram noen dager


OUL: 31/1
 
Last edited:
Gleder meg til å følge deg litt videre ❤️ vurderer selv å skrive dagbok, men er så utrolig dårlig på det :(:p
 
Gleder meg til å følge deg litt videre ❤️ vurderer selv å skrive dagbok, men er så utrolig dårlig på det :(:p
Prøver også å skrive dagbok, men er ikke alltid lett å oppdatere. Angra på at jeg ikke gjorde det sist gang :)
 
Forlengelse av sykmelding i dag... Fikk nettopp melding av lege at jeg ikke måtte tømme blæra før jeg kom så kanskje vi ser bebis på ultralyd! Eeeelsker at legekontoret her har apparat! :D Skal på TUL i morgen uansett da men... Artig lell :p
 
Allerede forelsket
 

Vedlegg

  • 562FDAFC-3633-4EEF-843D-4407C605ADCA.jpeg
    562FDAFC-3633-4EEF-843D-4407C605ADCA.jpeg
    57,6 KB · Visninger: 9
Back
Topp