Emotional stress-hjelp

KristySLO

Andre møte med forumet
Hei alle kjære dere

Jeg lurer på om man kan finne noe støtte gruppe hvor man kan snakke litt om hjemmeforhold...om mannen min? Det føles sånn at når jeg fant ut blir alt sammen enda verre.
Alle sier at kvinner skulle være 'the happiest' mens de er gravide, men med meg er det bare sånn at jeg gråter hver dag hjemme.
Mannen min som er min eneste familie her i Norge, vil ikke høre på meg, vi går ikke ut sammen på gåtur. Jeg går alene og han går alene.
Han planlegger alt alene - for seg selv. Som det føles. Han gjør ting også 'for meg', men da han klager at jeg er ikke fornøyd med noen ting.
I dag gikk han alene på en konsert som vi skulle gå sammen og nytte vår tid sammen...det er masse andre ting som er mellom oss. Og nå er jeg i uke 18 altså 4 måneder og halv gravid...og jeg bare gråter hver dag. Han bryr seg ikke om det lenger. Han sier at mine følelser er ikke ekte lenger...
Er det noen ute der med snill hjerte som vi kunne møtes?

Nå i juli skal jeg være alene 3 uker i Oslo,

Spør jordmor om hun kan tilby samtale for dere begge om parforholdet nå i graviditeten.

Dytter??

Jeg har første besøk hos jordmor i august. Og ser ut at han vil ikke være så mye med alt dette. Jeg måtte å si ifra til ham mange ganger at vi skulle sammen til ultralyd på Ullevål i uke 18. Han spurte meg for mange ganger hvorfor må han med meg...oh herre gud...visste ikke lenger hva skal vi gjøre.
Han er veldig kald mot meg,vil ikke ta på meg,vil ikke kysse,vil ikke...bare venter at han skal reise...

Dytter??

Jeg har første besøk hos jordmor i august. Og ser ut at han vil ikke være så mye med alt dette. Jeg måtte å si ifra til ham mange ganger at vi skulle sammen til ultralyd på Ullevål i uke 18. Han spurte meg for mange ganger hvorfor må han med meg...oh herre gud...visste ikke lenger hva skal vi gjøre.
Han er veldig kald mot meg,vil ikke ta på meg,vil ikke kysse,vil ikke...bare venter at han skal reise...
Dytter betyr at hun hjalp tråden din lenger opp på siden. De forsvinner nedover siden etterhvert, så da hjelper administrator med å få tråden opp igjen, slik at flere kan svare deg :)

Back
Topp