emosjonell...

Vippsen:)

Forelsket i forumet
flere enn meg som er blitt emosjonell, bare siden eg testet på torsdag føler eg at eg har
grene opp til flere ganger for dagen.
i dag kom eg hjem til min kjære etter jobb å begynte å grine for eg var så sliten og kvalm...
etter en halv time viste eg ikkje korfor eg grein lenger, klarte bare ikkje å slutte å grine...

Jeg har ikke gråte, men jeg kan bli veldig fort sinna..[&:] Godt vi har noe og skylde på. Hehe

har hatt meg en slik episode jeg også.. Veldig godt å ha noe å skylde på[:D]

Jepp! ble ikke sånn forrige gang! Er så glad for at samboern min er så snill, og blir så glad av å tenke på hvor vakker datter jeg har.
Og hvis en liten ting går imot meg blir jeg veldig sur! haha

Jeg kan gråte av hver minste lille ting, om datra mi gjør seg til for andre kan jeg syns ho er så søt at jeg begynner å gråte, Ser jeg noen på tven gi hverandre en klem kan jeg begynne å gråte. Men hovedsakelig er humørsvingninger mitt "problem". Kan snu humøret på et knips. Det er veldig slitsomt. Og stakkar samboer som dette mest går utover [&:]

har ikke merket noe til humørsvigninger ennå jeg....nesten litt rart...;) men regner med de kommer[;)]

Jeg merker jeg blir veldig emosjonell når jeg snakker eller ser på eller snakker med Julia Vi får si at det er en del av sjarmen vår fremover[;)]

Back
Topp