[emoji170] Tusen, tusen takk!! [emoji170]

Jeg hadde et hyggelig møte med Ørkenrev i kveld, hvor jeg fikk overlevert en hel pose med gaver fra dere...

Vis vedlegget 257132

Men DERE altså! Jeg har brukt en hel time på å vinne tilbake munn og mæle her... For noen fantastiske gaver dere disker opp med!! Det er virkelig en unik samling av fine mennesker her inne. Og så har dere ordnet dette uten at jeg har fått snusen i det.

Den søte lille pysjen i str 38 ser ut som dukkeklær, og likevel tar det nok en måneds tid før den passer. Den blir veldig god å ha når Rolf skal ut av kuvøsen og over i åpen seng.

Det deilige myke teppet skal vi få veldig god bruk for i lange tider fremover.

Kosebamsekluten er foreløpig på størrelse med teppene vi bruker å ha oppå Rolf når han er ute. Den var herlig myk, og skal introduseres for Rolf så snart vi får lov. Blir nok en god venn i mange år fremover...

Sjokoladen skal jeg mumse i meg mens jeg skriver i mammadagboken og tenker på alle dere.

De bittesmå sokkene passer straks, så de skal vi ta i bruk en av de nærmeste dagene [emoji170]. Den nydelige luen må vente en måned eller to før den passer. Et herlig stykke håndarbeid - det varmer.

Sist, men ikke minst, er jeg overrasket over hvor gode dere er til å gjette fotstørrelse på kortet... stilte opp nattens avtrykk av fasiten ved siden av [emoji23].

Igjen, tusen, tusen takk til alle sammen! Jeg legger dette i mammahjertet, og hvis dere vil ha et bildekort og en hilsen tilbake, er det bare å sende meg adresse på pm. Dere er unike, og jeg har vanskelig for å uttrykke hvor mye dette betyr og rører meg...[emoji170]
Dere fortjener virkelig❤. Godt at det falt i smak☺
 
Fantastisk! Vel fortjent. Skulle ønske jeg viste om det så skulle jeg blitt med å bidratt!
[emoji173]️
 
IMG_3983.JPG

Se hva jeg fant i postkassen min i dag! (Var ikke hjemme i går, så den har ventet tålmodig på meg). Denne står allerede på strikkelisten min i den eksakt samme farge, garnet venter til og med på meg på postkontoret. Og de nydeligste knappene med bilde av en liten fugl og teksten «made with love» fikk virkelig tårene til å renne. Snilleste, flinkeste FruBritt!! Tusen, tusen takk!! [emoji173]️[emoji173]️
 
Vis vedlegget 259938

Se hva jeg fant i postkassen min i dag! (Var ikke hjemme i går, så den har ventet tålmodig på meg). Denne står allerede på strikkelisten min i den eksakt samme farge, garnet venter til og med på meg på postkontoret. Og de nydeligste knappene med bilde av en liten fugl og teksten «made with love» fikk virkelig tårene til å renne. Snilleste, flinkeste FruBritt!! Tusen, tusen takk!! [emoji173]️[emoji173]️
Så fin!
 
Vis vedlegget 259938

Se hva jeg fant i postkassen min i dag! (Var ikke hjemme i går, så den har ventet tålmodig på meg). Denne står allerede på strikkelisten min i den eksakt samme farge, garnet venter til og med på meg på postkontoret. Og de nydeligste knappene med bilde av en liten fugl og teksten «made with love» fikk virkelig tårene til å renne. Snilleste, flinkeste FruBritt!! Tusen, tusen takk!! [emoji173]️[emoji173]️
Så fin!
 
Vis vedlegget 259938

Se hva jeg fant i postkassen min i dag! (Var ikke hjemme i går, så den har ventet tålmodig på meg). Denne står allerede på strikkelisten min i den eksakt samme farge, garnet venter til og med på meg på postkontoret. Og de nydeligste knappene med bilde av en liten fugl og teksten «made with love» fikk virkelig tårene til å renne. Snilleste, flinkeste FruBritt!! Tusen, tusen takk!! [emoji173]️[emoji173]️

Så fint! Og så utrolig koselig gjort :Heartred
 
Hvilken størrelse er den?
 
Back
Topp