[emoji170] Guttenavn

Lillemy__

Betatt av forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Kommer absolutt ingen vei i navnevalget [emoji85] Så har dere noen fine forslag så er det bare å dele!

Føler med deg de jeg liker, liker ikke min kjære å er ikke så altfor mange navn jeg liker heller.... så sliter vi og

Men har noen, Emilian, Milian, Noah, Leon, Aaron.

Erling, Erlend, Emil, Trygve, Sverre, Sigurd.

Alexander, Christopher, Dennis, Isak, Lucas, Adrian, Sølve, Aksel, Benjamin, Erik

Er i samme båt [emoji85] vi har noen navn vi liker begge to storm, birk og loke. Men føler liksom ingen av disse er det perfekte navnet... håper det blir lettere da vi får se han[emoji170]

Vi sliter med det samme, navn er ikke lett! ☺️

Er i samme båt [emoji85] vi har noen navn vi liker begge to storm, birk og loke. Men føler liksom ingen av disse er det perfekte navnet... håper det blir lettere da vi får se han[emoji170]
Ikke for å være negativ, men de jeg kjenner som har håpet det blir lettere når de får se babyen, har erfart at det bare blir vanskeligere [emoji85]

Ikke for å være negativ, men de jeg kjenner som har håpet det blir lettere når de får se babyen, har erfart at det bare blir vanskeligere [emoji85]

Vi har alltid vært sikker på navnet når vi har fått sett barnet[emoji4]
Håper det blir det samme denne gangen og[emoji4]

Trenger også inspo til guttenavn, blir så stresset over å ikke ha det i orden enda[emoji30][emoji30]

Jeg er i samme båt. Venter tvillinggutter og aner ikke hva de skal hete. :p

- Linus
- Caspian
- Julian
- Mio
- Milo
- Amandus
- Dennis
- Emil
- Milian

Har tenkt litt på Erik, Elias, Henrik eller Sander... men ingen av de er det "perfekte" navnet

Jacob er min desiderte favoritt og har vært det siden sønnen min fikk det navnet for 12 år siden.

Ellers er jeg veldig begeistret for følgende navn:
Baste
Frikk
Lavrans
Anker
Skage
Theis
Tellef
Fridtjof
Mikkel
Tidemann

Back