Emoji

Husvask

Betatt av forumet
Bare jeg som syntes vi skulle kunne bruke vanlige emojier her inne? :angelic:
Er så fryktelig vanskelig å huske å ikke bruke de på tastaturet :wtf:

Tenkt det samme, fryktelig irriterende! :hilarious:

Skjønner ikke hvorfor det skal være slik akkurat inne her.. er så lett at det man skriver kan oppfattes helt feil om man ikke får med rette emoji i settingen...:facepalm::angelic:

#ilandsproblem

Helt enig ❤️ (Jeg bruker mye hjerte, for den funker fra tlf, pluss hjerte er jo hyggelig da)

Jeg sliter skikkelig med å skrive riktig emoji. Forstår ikke alltid hva alle betyr. Det er nemlig en skjult kode for hva som er ok og ikke ok har jeg skjønt. Jeg bruker f.eks mye ;) Det er tydeligvis skikkelig no-go. Jeg mener jo aldri noe negativt med den, men ei venninne sa at den måtte jeg ikke finne på å bruke. Sååååååe I don’t know.

Hehe, jeg har vært med på å drive andre forum tidligere, og det er ikke helt ny teknologi, nei. Det går an å endre på hvilke smileys som ligger inne, men jeg er usikker på om det er mulig å få forumet til å skjønne smileys fra telefonen. Det krever i så fall en teknisk oppdatering, vil jeg tro. Men dette er bare synsing fra min side, altså.

Syns det er litt morsomt at vi må bruke de som finns her fra før av, de minner meg om 2000 tallet med MSN, egne hjemmesider, MySpace osv :laughing002

Back
Topp