Emoji

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Kan jeg få be dere gi deres tolkning/bruk av ulike emojier?

Hva betyr/hvordan bruker dere følgende?:

[emoji1373]

[emoji1383]

[emoji1368]

[emoji847]

[emoji1382]

[emoji1381]

[emoji144]‍♀️

Tror jeg har brukt den gule mef hender en gang. Da etter weeeee

De andre har jeg aldri brukt. Mange emoji jeg aldri har brukt. Jeg er for gammel eller ikke kul nok :p

Bruker ikke disse og ville nok vært usikker på hva noen mente hvis jeg fikk dem i en melding. Sjekket opp hva noen av de betyr i følge Emojipedia (og ja, jeg er typen som ikke klarer å la være å finne ut av ting hvis ikke jeg vet hva de betyr :p):

emoji1373.png
Feiring (egentlig person som løfter to hender i feiring, Apple har en forenklet versjon uten personen)

emoji1383.png
Sarkasme

emoji1368.png
Åpne hender (åpenhet, ønske velkommen)

emoji847.png
Klem

emoji1382.png
Kvinne som sier nei

emoji1381.png
Kvinne som sier ja

emoji144.png
♀️To symboler: person som bukker etterfulgt av kvinnesymbol

[emoji1316] type halleluja, tilbedelse

[emoji847] glad, liksom feirende med henda opp

[emoji135] hold avstand/stay away

[emoji1326] kanskje "voila" eller noe i den duren [emoji23]

[emoji144]‍♀️ ser ut som hun er overrasket, liksom har slappet av men for eksempel får høre noe hun reagerer på?

Ellers vet jeg ikke. Men eneste av disse jeg har brukt er [emoji847] og [emoji1316]

Eneste jeg har brukt av disse er den øverste, og da tenker jeg litt sånn "yeey!" liksom.. :hilarious:

Hehe dette er jo litt artig. Uten å lese videre skal jeg gi min tolkning:)

Kan jeg få be dere gi deres tolkning/bruk av ulike emojier?

Hva betyr/hvordan bruker dere følgende?:

[emoji1373] slå begge håndflatene sine mot en annens.

[emoji1383] hjelpesløs dame

[emoji1368] fugl forbinder jeg med den:p

[emoji847] denne bruker jeg faktisk med bestevenninna mi. Likegyldig/pyttsann/jazzhands

[emoji1382] stopp.

[emoji1381] gjøre seg til-overrasket

[emoji144] desperat etter svar

"savner" denne "har seg" emjoen man hadde her før.
Ser de ikke har den nå lenger, og jeg har egentlig ikke noe bruk for den lenger, men den ble brukt mye på prøver forumet den gang den var her når folk sa de hadde eggløsning og andre se happy humping :P

[emoji1316] "picture perfect"
[emoji1383] "näh, du vet"
[emoji1311] "jazzhands"
[emoji847] "yaaaay"
[emoji1382] "nope"
[emoji1381] "greit, da"
[emoji144]‍♀️ "åh nei"

Er sånn de brukes i mine gruppechatter [emoji85]

"savner" denne "har seg" emjoen man hadde her før.
Ser de ikke har den nå lenger, og jeg har egentlig ikke noe bruk for den lenger, men den ble brukt mye på prøver forumet den gang den var her når folk sa de hadde eggløsning og andre se happy humping :P

Var jo en av dem som stadig ble brukt som klemmesmiley da, når noen trengte en klem. Så fikk de en trekant i stede [emoji23]

Blir som når [emoji23] blir brukt som grinesmiley på triste innlegg på face.

Klapper

Vet ikke

Jaaaa (fint, koselig osv)

Samme som over

Nei

Å neeei (oppgitt)

Var jo en av dem som stadig ble brukt som klemmesmiley da, når noen trengte en klem. Så fikk de en trekant i stede [emoji23]

Blir som når [emoji23] blir brukt som grinesmiley på triste innlegg på face.
Den jeg tenger på var 2 smileys hoder i en seng med fyrstikk-kropper som helt tydelig gjorde mer enn bare klemme.
Den var på nettleser, ikke app

Den jeg tenger på var 2 smileys hoder i en seng med fyrstikk-kropper som helt tydelig gjorde mer enn bare klemme.
Den var på nettleser, ikke app

Haha, den husker jeg ikke i farta. Men husker det var en med tre hoder som bare gned og slikt, liksom "sandwitch" den var jo helt tydelig dirty, men folk brukte den mye til klemming :p

Back
Topp