J Je@nette Glad i forumet 13 Apr 2007 #1 Tusen takk for en kjempe koselig gåtur og lunsj på Jessheim [;)]. Gleder meg til vi skal møtes igjen [:)]. Jenta di er jo bare så nydelig Bilen min ville ikke starte igjen idag [:@] så da ble det ny bensinpumpe [8|][;)]
Tusen takk for en kjempe koselig gåtur og lunsj på Jessheim [;)]. Gleder meg til vi skal møtes igjen [:)]. Jenta di er jo bare så nydelig Bilen min ville ikke starte igjen idag [:@] så da ble det ny bensinpumpe [8|][;)]
Emmis Glad i forumet 13 Apr 2007 #2 Det var kjempe koslig i går ja[:D] Vi satser på å gjenta det så snart vi er tilbake fra byen og ferdig med sopp-sannering av huset Kjedelig med bilen[&:] håper dere får ordnet det snart Hvordan gikk det forresten med demo`n i går?? Hils go`gutten fra oss
Det var kjempe koslig i går ja[:D] Vi satser på å gjenta det så snart vi er tilbake fra byen og ferdig med sopp-sannering av huset Kjedelig med bilen[&:] håper dere får ordnet det snart Hvordan gikk det forresten med demo`n i går?? Hils go`gutten fra oss
J Je@nette Glad i forumet 14 Apr 2007 #3 Det gikk veldig bra [:)][:)]. Bilen er nå reparert [;)]. Lykke til med huset [:)]
Emmis Glad i forumet 14 Apr 2007 #4 Kan du ta med en TW katalog til meg neste gang vi møtes?? -lyst å se hva som er nytt (har jo matboden full av Tw, men pytt..)
Kan du ta med en TW katalog til meg neste gang vi møtes?? -lyst å se hva som er nytt (har jo matboden full av Tw, men pytt..)