Emmeth har fortsatt feber..

Ja, ingen fare der i gården ang vekt:D Stor og flott gutt:rolleyes: men skjønner ikke hva denne feberen kommer av? Håper vi får svar på det. Ekkelt og ikke vite hva det er:(

Vært hos legen og de aner ikke hva som feiler han:oops: Crp var bare på 3, så den var fin. Legen ringte overlegen på ahus, og han mente at det kanskje kunne være sykdom fra bhgen som jentene tar m hjem. Uansett så skal sånne små ikke ha feber, og hvertfall ikke over så lang tid.vi må inn m han igjen på tirsdag. Så blir det tatt ny Crp og aner ikke hva som skjer etter det:eek:

Ja, han har lagt på seg skikkelig mye:D Helsesøster sa det var veldig vanlig for noen barn og vokse i rykk og napp;) tydeligvis vanlig for Emmeth:D han er store lille kjempen vår:rolleyes::rolleyes: Gleder meg til dere har vært på kontroll og veid deres små, spennende og se hvor mye de har gått opp i vekt:) oppdaterer etter vi har vært hos legen:)

3. januar veide tuppa 6625 g, gått opp ganske bra siden sist jeg veide henne:-) Neste kontroll er i februar, men tenkte å veie henne neste uke, så spent om hun kan veie mer nå etter ødedøgn, hun føles i hvertfall mye tyngre hehe :flower

Vært hos legen og de aner ikke hva som feiler han:oops: Crp var bare på 3, så den var fin. Legen ringte overlegen på ahus, og han mente at det kanskje kunne være sykdom fra bhgen som jentene tar m hjem. Uansett så skal sånne små ikke ha feber, og hvertfall ikke over så lang tid.vi må inn m han igjen på tirsdag. Så blir det tatt ny Crp og aner ikke hva som skjer etter det:eek:

Huff stakkars liten, håper det ikke er alvorlig, bra de følger det opp.

Så bra at de sjekker det opp! Håper de finner ut av det så lille Emmeth slipper feber :)

Takk jenter:) Aner ikke hva det feiler han :confused005 :confused004 Håper de finner det ut og at feberen går bort:)

Bra det blir fulgt ordentlig opp iallfall!

Ja, veldig bra at de følger det opp og tar prøver! :D

Ja, er veldig fornøyd med det, hadde bare håpet de fant ut hva som feiler han:)

Ja det skjønner jeg godt.
Håper de finner det ut da, det må være frustrerende å ikke vite hva som er galt!

Mhm, også blir jeg veldig redd for han siden han har feber og den har vart så lenge, noe overlegen mente ikke var bra heller:(

Ja det skjønner jeg godt!

Back
Topp