Emmeth har faktisk..

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Så smått begynt m str 74 i klær nå. Helt utrolig som de små vokser:p;):D

Hehe samme her :-)

Synes det er helt villt hvor fort tia går og de små vokser jo i rekordfart:p

huff, synes hun vokser så altfor fort :oops: Men nå er hun nett da og passer fortsatt 62/68 :rolleyes:

Passer fortsatt noen klær i str 62, men noe er for smått. 74 er godt og romslig, men er begynt m det:) ja, tia går altfor fort. Rekker nesten ikke og nyte den:rolleyes:

Går sykt fort :(
Jeg bør søke jobber jeg nå. Det er litt trist.

Går sykt fort :(
Jeg bør søke jobber jeg nå. Det er litt trist.

Ja, er utrolig trist, desverre er samfunnet lagt opp til at vi skal jobbe, alt er så dyrt:eek::oops::confused:

Huff ja...sendte mail til sjefen min om at jeg vil begynne å jobbe igjen i juni...gruer meg allerede! :(

Oi, 74 allered:-) Stor og fin gutt:-) Pia her er for stor for 62 når, men 68 er romslig enda:-)

Huff ja...sendte mail til sjefen min om at jeg vil begynne å jobbe igjen i juni...gruer meg allerede! :(

Ja, de er jo så små ennå:(men skjønner de fleste ikke har noe annet valg pga økonomi.

Jøss! Jeg har så smått gått over til noe i 62 :p men vi er jo på hver vår ende av september :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Ikke synd på lillebror i mai da, han og pappaen skal jo kose seg sammen hele sommeren :-p

Det har en del å si det ja:-)

Jøss! Jeg har så smått gått over til noe i 62 :p men vi er jo på hver vår ende av september :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

På litt over 2 uker hadde han gått opp over 700 gram:D:p Så han vokser godt han gutten min;)

Nei, får jo ikke studielån i juni og juli så er nesten nødt til å tjene litt penger. Her går det såvidt rundt med ei inntekt og studielån o_O

Da vi akkurat hadde fått Neline levde vi bare på én inntekt, hadde 4000 kr og leve av i mnden, men vi greide det og:)

Back
Topp