Emmeth har fått 2 tenner;-)

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
Så idag at han har fått 2 bittesmå tenner hos undermunnen:D2 små fortenner:rolleyes: Derfor han har sovet dårlig de siste nettene;):) Herlig og vite grunnen;) Vi smører på med dentinox:p:D og han synes flasken er i god og tygge på. Og kald ikke minst:p:) har fjernet lappen som satt på flasken, så den ikke smuldrer opp i munnen hans;)
POFF

Gratulerer så masse med tannebissene til den lille go'klumpen! :D:D:D
Her er det ikke antydning engang :p

Så flott at de ENDELIG er kommet gjennom da! :D håper dere får bedre netter nå da! Her er det ikke antydning til tenner enda, gjør ikke noe for synes det er vondt nok når hun biter i puppen uten tenner:eek::p

Gratulerer så masse med tannebissene til den lille go'klumpen! :D:D:D
Her er det ikke antydning engang :p

Nei, plutselig kom de gjennom:p har 2store kuler ved jekslene, men de har ikke kommet gjennom ennå og de har brukt lang tid, flere måneder:eek::confused: plutselig har Asle også fått en eller to flotte tannabisser:D:D:D

Så flott at de ENDELIG er kommet gjennom da! :D håper dere får bedre netter nå da! Her er det ikke antydning til tenner enda, gjør ikke noe for synes det er vondt nok når hun biter i puppen uten tenner:eek::p

Ja, trodde ikke det skulle komme tenner i midten av undermunnen, han har jo 2 store kuler der hvor jekslene er på vei, har virka som de skulle komme gjennom i 2 måneder nå, men fortsatt ikke gjennom:eek: ja, håper han sover godt igjen nå;) skal smøre med Dentinox før legging:)ha ha, gjør kjempevondt når de biter til, selvom det bare er med gommene:oops::confused: så ser den;)

Nei, plutselig kom de gjennom:p har 2store kuler ved jekslene, men de har ikke kommet gjennom ennå og de har brukt lang tid, flere måneder:eek::confused: plutselig har Asle også fått en eller to flotte tannabisser:D:D:D

Gummene er helt myke enda, så jeg holder ikke pusten, for å si det sånn :p;)
Merkelig at ikke de jekslene til Emmeth har kommet enda o_O Hadde trodd de skulle komme gjennom for lengst!

Hermine har også kuler der hvor jekslene skal være, men ifølge mamma kan de kulene være der i ett år før jekslene bryter gjennom :eek: :D

Gratulerer med to tenner!!!:D
Godt at det endelig kom noen.. Var det ingen tegn på at det skulle komme tenner nede??

Gummene er helt myke enda, så jeg holder ikke pusten, for å si det sånn :p;)
Merkelig at ikke de jekslene til Emmeth har kommet enda o_O Hadde trodd de skulle komme gjennom for lengst!

Ja, går det nok ei stund til før tennene kommer, men plutselig er de der:eek::p;) nei, de har ikke kommet ennå de:eek::confused: Emmeth har Vært våken i natt også. Fra 00.00 til 7 idag tidlig:( så tydelig det plager han.

Hermine har også kuler der hvor jekslene skal være, men ifølge mamma kan de kulene være der i ett år før jekslene bryter gjennom :eek: :D

Whaat? Kan de bruke så lang tid på og komme gjennom?:eek::confused::oops:

Gratulerer med to tenner!!!:D
Godt at det endelig kom noen.. Var det ingen tegn på at det skulle komme tenner nede??

Nei, var ingen tegn på at de skulle komme, nei;)

Her er Daniel i gang med gnaging. Mannen min mener det er kommet gjennom to tenner, men jeg ser ingen enda.

Vedlegg

• 1364384874487.jpg
    1364384874487.jpg
    100,8 KB · Visninger: 17
Ja, går det nok ei stund til før tennene kommer, men plutselig er de der:eek::p;) nei, de har ikke kommet ennå de:eek::confused: Emmeth har Vært våken i natt også. Fra 00.00 til 7 idag tidlig:( så tydelig det plager han.

Stakkars liten! :( ..og ikke minst stakars deg! Sånne netter er pyton! :eek: Her var det ganske så behagelig i natt med pupping rundt 21:30, 2,4 og 6 og så sov vi til 8:30 :D Deilig!

Det som ikke var så morsomt, derimot, var turen på helsestasjonen i dag :-( Asle vokser ikke. Har bare strekt seg en skarve cm på 2 måneder.. :(:(

Her er Daniel i gang med gnaging. Mannen min mener det er kommet gjennom to tenner, men jeg ser ingen enda.

Så nydelig :D Grattis med tenner! :D Du kan vel kjenne dem med fingeren?

Grattis til Emmeth med nye tannebisser:cool::D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Åååh, så skjønn han er :love7 Oi, så gøy han også har fått tenner, vi ser den såvidt, men kjenner de VELDIG godt:D De plager han noe veldig nå, tror han har ganske vondt, så satte en paracet og smørte nå en siste gang med Dentinox nå før jeg la han i senga nå:)

Stakkars liten! :( ..og ikke minst stakars deg! Sånne netter er pyton! :eek: Her var det ganske så behagelig i natt med pupping rundt 21:30, 2,4 og 6 og så sov vi til 8:30 :D Deilig!

Det som ikke var så morsomt, derimot, var turen på helsestasjonen i dag :-( Asle vokser ikke. Har bare strekt seg en skarve cm på 2 måneder.. :(:(

Legger han godt på seg? ÈN cm er jo ikke mye, men de kan jo vokse i rykk og napp, men nevnte helsesøster noe? Ja, hatt 4 sånne netter på rad nå så kan godt si jeg er TRØTT i tryne;):D :laughing002, men går overreaskende bar, faktisk:) Jentene skal til svigermor i morgen og være der til lørdag, så det er godt og kunne slappe litt av på dagen mens Emmeth sover:) Han er veldig plaget av tennene nå, tror han har veldig vondt, virker sånn, så jeg satte en paracet før jeg la han og smørte med Dentinox :happy119 Håper jeg det hjelper. Og endelig har jeg litt tid til BV igjen, har savnet dere vettu :smiley-angelic003

Det hørtes da ut som en skjønn natt:D Litt amminger, men går jo veldig greit om du også sover deg gjennom dem:D:):p

Jepp, jekslene kommer som regel sist men kan ligge som kuler allerede ved fødsel. Det har de gjort på snuppa, hun har alltid hatt rugler på gommene bak i munnen:eek:

Oi, seriøst, det visste jeg ikke o_O :eek:
Har hu det hu også, ja, men hu kjenner ikke noe til det?:) De har plaget Emmeth, men så ga de seg jo igjen:p :dontknow

Back
Topp