Emmeth er 7 mnder idag:-)

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
Guri som tia bare flyr av gårde:eek: Synes ikke det virker som mer enn noen mnder siden han blei født:rolleyes: her kommer ett lite bilderas av lille go'gutten vår♡♥♡♥♡
BORTE

Gratulerer med 7 måneder! :D
Lille søtnosen! :rolleyes:
Tenk hvor fort de har vokst!!! :eek: synes nettopp hun blei født og nå nærmer vi oss 8 måneder med stormskritt! :confused:
Glemte helt av 7 mndr dagen til snuppa jeg:p

Hipp hurra for Emmeth:-) :wav

Hurra, hurra! :D
6 måneder her i dag :D

Guri som tia bare flyr av gårde:eek: Synes ikke det virker som mer enn noen mnder siden han blei født:rolleyes: her kommer ett lite bilderas av lille go'gutten vår♡♥♡♥♡
Helt fersk
Vis vedlegget 10161
Noen timer gammel:rolleyes:
Vis vedlegget 10162
En uke gammel:)
Vis vedlegget 10163
En måned gammel:rolleyes:
Vis vedlegget 10164
Ca 2 mnder gammel;)
Vis vedlegget 10165
3 mnder gammel:D
Vis vedlegget 10166
4 mnder gammel:)
Vis vedlegget 10167
5 mnder:p
Vis vedlegget 10168
6 mnder:)
Vis vedlegget 10169
7 mnder:D:D:D:D:D
Vis vedlegget 10170

Hipp hipp hurra!! :-) Så flotte bilder! Skal si de vokser fort på kort tid :-) han e jo så skjønn!

Skulle skrive gratulerer til Eskil også :-) tiden flyr jammen fort!

Gratulerer med 6 måneder til Eskil:-) :wav

Herlighet så skjønn han er,Emmeth!
Gratulerer med 7 måneder:-)

Og gratulerer til fine Eskil og, med 6 mnd:-)

Tusen takk, jenter:D ja, helt utrolig hvor fort tiden går:eek: Synes det går altfor fort:oops::) Skulle ønske vi kunne stoppe tiden, bare bittelitt:p;) Gratulerer så mye til Eskil med 6 mndersdagen:D:D:D:D:D

Tusen takk, jenter:D ja, helt utrolig hvor fort tiden går:eek: Synes det går altfor fort:oops::) Skulle ønske vi kunne stoppe tiden, bare bittelitt:p;) Gratulerer så mye til Eskil med 6 mndersdagen:D:D:D:D:D
Var ikke meningen å kuppe tråden din da :p
Hehe.
Fantastiske bilder du la ut! :D

Jukser du med en dag?? :p Grattis så masse til Emmeth! (blir 7 mnd om 31 minutter da ;) ) hihi
:blob10 :blob3 :blob5 :blob6 :blob7 :blob9
Og gratulerer så masse med 6 mnd til Eskil!
:smiley-bounce016

Ja, herregud, så på datoen idag og jaggu meg først 4 idag:D:p;):cool: snakk om og være i ammetåkeland*klaskepanne*feirer det 2 dager vi da:D:D:D:D:D

Ja, herregud, så på datoen idag og jaggu meg først 4 idag:D:p;):cool: snakk om og være i ammetåkeland*klaskepanne*feirer det 2 dager vi da:D:D:D:D:D

hihi så blir han han ordentlig feiret 2 dager til ende som seg hør og bør, lille go'klumpen! :D Eneste grunnen til at jeg la merke til det var at Asle var 7 mnd i går og jeg vet Emmeth ble født dagen etter ;):p
Nydelige bilder du hadde lagt inn, forresten! :D Han er så lik seg fra fødselen til nå, syns jeg :) Har ikke forandret seg stort.

Back
Topp