Emmeth 5 mnd'er idag*bilderas*

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
♡Oktoberskattene 2026♡
Lille gutten vår er allerede 5 mnder:) Helt utrolig hvor fort tia går og hvor mye de utvikler seg fra dag til dag:):):)

BORTE

åh, herlige lille Emmeth :rolleyes: :binkybaby :love7
Han er bra lik seg selv da, sånn fra nyfødt til nå! :) Bare litt mindre skrukkete og litt rundere nå enn da han var nyfødt :p ;)
Synes selv tida går aaaaltfor fort, vil gjerne sette på pause nå for 5 måneder er en så herlig alder synes jeg!!!

Nommin!
Han er så herlig :D
Grattis med 5 måneder! :D

Han er bare helt nydelig gutten din:-)
Så vakker han var nyfødt :love2

åh, herlige lille Emmeth :rolleyes: :binkybaby :love7
Han er bra lik seg selv da, sånn fra nyfødt til nå! :) Bare litt mindre skrukkete og litt rundere nå enn da han var nyfødt :p ;)
Synes selv tida går aaaaltfor fort, vil gjerne sette på pause nå for 5 måneder er en så herlig alder synes jeg!!!

Tusen takk:rolleyes::rolleyes: Ja, han er kanskje det? Ser det ikke så godt selv på mine egne unger, lettere og se på andre sine synes jeg:p:D Ja, har lyst til og bare stoppe opp tia en liten stund nå:rolleyes: De er så herlige:)

Sååå fin og nusselig! Gratulerer med 5 måneder til lille Emmeth :-) nydelige bilder av han!

Snuskeguttn :-D

Di blir så fort store :-)

Grattis med 5 måneders dagen i går! :D
Han er så nydelig, lille Emmeth! :D Til å spise opp!

Tusen takk alle sammen<3 Han er så god og blid dagen lang:) Elsker når jeg støvsuger, faktisk;) Raringen min. Tia går altfor fort, den gjør det! Skulle ønske jeg kunne stoppe opp tia og NYTE den i langdrag:) Snart så krabber alle våre små rundt og skal utforske alt som utforskes kan. Emmeth utforsker nå også, men med munnen sin:D

Fikk du han på brystet med en gang etter keisersnittet? Jeg lurer på om det er noen forskjell når det er planlagt og ikke hastekeisersnitt. Jeg fikk ikke se snuppa på seks timer. Vurderer å søke om planlagt ks neste gang, tørr ikke satse på at det går fint neste gang:-)

Fikk du han på brystet med en gang etter keisersnittet? Jeg lurer på om det er noen forskjell når det er planlagt og ikke hastekeisersnitt. Jeg fikk ikke se snuppa på seks timer. Vurderer å søke om planlagt ks neste gang, tørr ikke satse på at det går fint neste gang:)

Jeg fikk narkose, selvom jeg hadde planlagt KS pga traumer fra barndommen, men med planlagt KS får man spinalbedøvelse sånn at man er våken når den lille kommer ut av magen. Jeg mistet mye blod mellom 1.5-2 L blod, så lå til observasjon i 4 timer før jeg var oppegående nok til og se min lille prins<3 Fikk han opp til meg da de kom ned på observasjon med han og pappaen og han begynte og puppe med èn gang:) For meg var planlagt KS verdens beste opplevelse. Om jeg skulle hatt flere barn skulle jeg hatt KS igjen:)

Jeg fikk narkose, selvom jeg hadde planlagt KS pga traumer fra barndommen, men med planlagt KS får man spinalbedøvelse sånn at man er våken når den lille kommer ut av magen. Jeg mistet mye blod mellom 1.5-2 L blod, så lå til observasjon i 4 timer før jeg var oppegående nok til og se min lille prins<3 Fikk han opp til meg da de kom ned på observasjon med han og pappaen og han begynte og puppe med èn gang:) For meg var planlagt KS verdens beste opplevelse. Om jeg skulle hatt flere barn skulle jeg hatt KS igjen:)

Jeg tror nok jeg kommer til å søke om det, høres ut som det er verd det, til tross for at jeg aldri får oppleve å føde vaginalt:-)

Jeg hadde en fantastisk første fødsel, varte i 36 timer, men var i fin form etterpå. Men Neline var det stikk motsatt. Så jeg hadde helt klart valgt planlagt KS. Man kan aldri vite hvordan fødselen blir, den kan blir kjempefin, den kan det, men kan også bli verre igjen! Kan ikke garantere for noenting, men planlagt KS er virkelig en fin opplevelse<3

Back
Topp