Emmeljunga city cross..

Tupsi84

Betatt av forumet
Noen som har erfaring med den? Den vogna passer oss perfekt bortsett fra at det ikke er lufthjul..Hvordan er de hjulene som står på? kan man bytte til lufthjul?
Litt tidlig å tenke på vogn ja jeg vet, men det blir nå bare sånn da [:)]

Ser for meg at lufthjul er mykere? at det blir litt skranglete uten hvis du sjønner. Har hatt teutonia før og på de hjulene så kjenner man hver en liten stein under og det hunper å dumper helt forferdelig..

Vi har den vognen, og elsker den. Ville aldri ha byttet ut den vognen

ORIGINAL: Tupsi84

Ser for meg at lufthjul er mykere? at det blir litt skranglete uten hvis du sjønner. Har hatt teutonia før og på de hjulene så kjenner man hver en liten stein under og det hunper å dumper helt forferdelig..

Har hatt en emmaljunga edge duo med lufthjul før, å må si at jeg ikke merker noe forskjell på det området. Ikke no humping her[:D]

okei..da tror jeg det blir den :) den er bare 60 cm bred så den går akkurat ved siden av hundeburet i bilen [:)]

[:D]merker ikke at du ikke har lufthjul.... [:D] myke å gode å trille på..[;)]

har veldig lyst på denne vognen[:D] hvordan er den på vinterføre? 

Vi har den vogna og elsker den,. Den har fungert supert på både vinter -og sommerføre! Vi kommer ikke til å bytte, for å si det sånn! 

Kjempeglad i city crossen jeg. Og jeg er glad for at det ikke er lufthjul! Gleder meg til å ta i bruk citybagen igjen til nestemann. Bruker den fortsatt til jenta vår. Hun har god plass i den enda [:)]

Vi har trilla mye på skogsveier, stier, asfalt, grusveier. Synes den er god på alle underlag. Har ikke brukt den så mye på kjøpesenter.

Back
Topp