Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Emmas mamma!
Tusen takk [:D]
Det er jo ekstra gøy å være her inne nå som det er en skikkelig opptur her! Det blir litt mer rørende å følge dagene når man vet litt om forhistorien til sliterne....
Formen din da twinanne? Forrige søndag brukte jeg heele dagen på å lese dagboka di, begynte bare med at jeg skulle lese de første par sidene. Men ble liksom "hekta" så endte med at alle innlegg ble lest [:D]
ORIGINAL: twinanne
WOW leste du hele dagboken min, uten å sovne på vegen[:o], den er jo lang som et marratonløp nå. Slett ikke værst[:)]. Formen ja, tja....ser ut som jeg er litt bedre det vil si at jeg kaster ikke opp så ofte lenger, kvalmen er mildere, det betyr sikert at migrenen er litt mildere også, men den er der, men ikke like intens hver dag lenger...det går jo ann å håpe at jeg kan begynne å jobbe 50% før jeg må ut i permisjon, men det blir vel trolig 70% sykemelding i november og desember også, tenk det er jo bare litt under 3 mnd så er det et nytt år, og min permisjon starter ca 5. januar blir det vel med termin 26.januar. Nå er jeg nok kommet til normal vektøkning de to siste ukene tror jeg, tror jeg går opp noe under 1/2 kilo i uken nå, ettersom jeg spiser bedre og ikke kaster opp noe særlig mener jeg.
Ser det på magebildene også nå og jeg har ikke blitt tynnere i armer og bein nå den siste tiden.